loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 2813 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (1)

آهنگ جدید امیر علی زمانیان به نام فدای تو بهمراه متن

با دو کيفيت، پخش آنلاين و کد پخش آهنگ

نام آهنگ : فدای تو // خواننده : امیرعلی زمانیان

ترانه : محمد کاظمی //آهنگ : امیرعلی زمانیان //تنظیم : مهران عباسی

Download  AmirAli Zamanian  New song called  Fadaye To

متن آهنگ " فدای تو " امیرعلی زمانیان

تمامه من فدایه تو , فدایه تو

دلم میخواست برایه هم یکم جذابتر باشیم

دلم میخواست از هر کی به جز هم بی خبر باشیم

دلم میخواست که دنیامون به عشقه هم گره میخورد کسی تنهاییامونو به رویه ما نمی آورد

تمامه من فدایه تو دلم تنگه برایه تو همش میپیچه تو گوشم صدایه خنده های تو

کجا رفتی که اینجوری دارم میمیرم از دوری تو

نیستی اما با گریه داری چشمامو میشوری

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫WWW.DLKING.IR♫♫♫پادشاه دانلود مرجع بروز موزیک♫♫♫

چه فرقی داره چی باشم یه عاقل یا یه دیوونه

همه چی تلخه وقتی که تو نیستی تویه این خونه

همش حالم پریشونه همش دلواپست میشم

تو از دنیایه من رفتی تو رفتی خشک شد ریشه ام

تمامه من فدایه تو دلم تنگه برایه تو

همش میپیچه تو گوشم صدایه خنده های تو

کجا رفتی که اینجوری دارم میمیرم از دوری

تو نیستی اما با گریه داری چشمامو میشوری

♫♫♫WWW.DLKING.IR♫♫♫پادشاه دانلود مرجع بروز موزیک♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320 حجم: 8.1 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128 حجم: 3.2 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

پخش آهنگ


متن،کدپخش و دانلود آهنگ جديد
کد پخش آهنگ

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 194
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 628
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 4,816
  • بازدید ماه : 18,286
  • بازدید سال : 183,326
  • بازدید کلی : 19,837,882
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات