loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 13402 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (2)

                     

خوشنويسي در 10 دقيقه

يك بسته فوق العاده براي يادگيري خط زيبا

شما مي توانيد به راحتي مانند هنر مندان خطاطي كنيد

خط زيباي شما همه را شگفت زده خواهد كرد

طعم شيرين خط زيبا داشتن را بچشيد

1كتاب +1 سي دي

قيمت : 9600تومان 
قيمت : 8000 
تومان

خريد پستي           خريد پستي

با بهترين و كاربردي ترين روشها خط ياد بگيريد

خطاطي هنر ديرينه مردم ايران زمين









تیتراژ ابتدایی و انتهایی سریال دزد و پلیس - گروه دنگ شو به همراه متن تکست (شعر) اهنگ

راهنمای جستجو : دانلود اهنگ - دانلود تیتراژ سریال و فیلم - دانلود تیتراژ ابتدایی سریال دزد و پلیس - دانلود تیتراژ انتهایی سریال دزد و پلیس - متن و شعر تیتراژ سریال دزد و پلیس - گروه دنگ شو - تیتراژ سریال دزد و پلیس از گروه دنگ شو - معرفی گروه دنگ شو - پادشاه دانلود

پادشاه دانلود اینبار برای کاربران گرامی یک پست اختصاصی و ویژه را فراهم کرده است. حتما سریال دزد و پلیس را که این شب ها از شبکه سوم سیما روی انتن رفته است را دیده اید . سریالی با مایه های طنز به کارگردانی سعید اقاخانی و بازی هنرمندان نام اشنای عرصه طنز. در ابتدا و انتهای این سریال موسیقی های زیبایی استفاده شده است. تیتراژ ابتدایی یک موسیقی بیکلام با ریتم مناسب با فضای فیلم  که شنیدن ان لذت بخش  و فرح بخش است. اما تاکید پادشاه دانلود بر تیتراژ پایانی این سریال است که توسط گروه دنگ شو اجرا شده است . در ادامه مطلب به معرفی کوتاه این گروه موسیقی خواهیم پرداخت و برای شما تیتراژ ابتدایی و انتهایی این سریال را به مراه متن و شعر زیبای تیتراژ انتهایی سریال دزد و پلیس قرار داده ایم تا دریافت کرده و لذت ببرید.

ایده تشکیل گروه دنگ شو در سال 83 شکل گرفت و فعالیت این گروه به صورت عمومی در سال 86 در فرهنگسرای ارسباران شروع شد. اشتباه نکنید " دنگ شو " یک نام غربی نیست به گفته عوامل این گروه این نام از این شعر مولانا اقتباس شده که 

ای روح اینجا مست شو.... ای عقل اینجا دنگ شو

که دنگ در اینجا به معنای از حالی به حال دیگر شدن است. پایه گذاران این گروه طاها پارسا، رضا شایا و صمد طالقانی بوده اند که هنرمندان دیگری هم با انها همکاری داشته اند این گروه با بسیاری از فیلمسازان منجمله کمال تبریزی و ایرج کریمی همکاری داشته است. اولین البوم رسمی این گروه در سال 89 به نام شیراز چل ساله منتشر شد که مورد استقبال مخاطبان و منتقدان قرار گرفت. تیتراژ پایانی سریال دزد و پلیس کار این گروه روی شعر زیبایی است که متن ان را هم در زیر خواهید دید.


متاسفانه برخي سايت ها براي بهتر و بيشتر ايندکس شدن در گوگل و فريب اين موتور جسنجو در ادامه همه اهنگ ها ، عنوان متن و تکست را ذکر ميکنند ولي با مراجعه کاربر، اثري از شعر نيست. پادشاه دانلود خود را موظف ميداند که وقتي در عنوان يا توضيح، متن اهنگ را ذکر ميکند حتما شعر را اماده نمايد.


متن ، شعر تیتراژ پایانی سریال دزد و پلیس


من اگر زبانم اتش   من اگر زبانم اتش   .......   من اگر ترانه هایم    همه شعله های سرکش 

من اگر زبانم اتش   من اگر زبانم اتش  ......  من اگر ترانه هایم    همه شعله های سرکش

چه کنم که یک دل است و همه دردهای یاران 

چه کنم که یک تن است  و تب و شعله های سوزان

www.dlking.ir

من اگر زبانم اتش   من اگر زبانم اتش   .......   من اگر ترانه هایم    همه شعله های سرکش 

من اگر زبانم اتش   من اگر زبانم اتش  ......  من اگر ترانه هایم    همه شعله های سرکش

از گذشته نیست یادی    بادها را برده بادی

تو کجا امدی که گفتی   به نهان دل نهفتی 

نه برم ز یاد نامت   نرسد باد به بامت 

مرهان مرا ز دامت     مرهان مرا ز دامت

من اگر زبانم اتش   من اگر زبانم اتش   .......   من اگر ترانه هایم    همه شعله های سرکش 

من اگر زبانم اتش   من اگر زبانم اتش  ......  من اگر ترانه هایم    همه شعله های سرکش

داستان روزگاران تا همیشه یادگاران 

تو بمان یگانه من  در ستیز رعد و باران

www.dlking.ir

من اگر زبانم اتش   من اگر زبانم اتش   .......   من اگر ترانه هایم    همه شعله های سرکش 

من اگر زبانم اتش   من اگر زبانم اتش  ......  من اگر ترانه هایم    همه شعله های سرکش

از گذشته نیست یادی    بادها را برده بادی

تو کجا امدی که گفتی   به نهان دل نهفتی 

نه برم ز یاد نامت   نرسد باد به بامت 

مرهان مرا ز دامت     مرهان مرا ز دامت

www.dlking.ir

داغ از مهر تو داغم    سرخ با یاد تو سرخم

اتشم من با تو اتش     سوز بشنو از دهانم

من اگر زبانم اتش   من اگر زبانم اتش   .......   من اگر ترانه هایم    همه شعله های سرکش 

من اگر زبانم اتش   من اگر زبانم اتش  ......  من اگر ترانه هایم    همه شعله های سرکش



لینک های دانلود 


تیتراژ ابتدایی سریال دزد و پلیس



تیتراژ انتهایی سریال دزد و پلیس (گروه دنگ شو )


با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید

پی نوشت  
نمی گذاشتم به اسانی دلم را ببرد...اگر میدانستم بعد از او ،زندگی کردن چقدر دل میخواهد.....!!!!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مصی در تاریخ 1392/06/22 و 20:47 دقیقه ارسال شده است

یعنی خاک عالم تو سرتون با این سایت مزخرفتون خاک فقط خوب بزار مثل بچه ادم همه دانلود کنن

این نظر توسط مرتضی در تاریخ 1391/08/03 و 16:35 دقیقه ارسال شده است

دستتون درد نکنه اگه میشه تیتراژ پایانی بی کلام سریال دزد وپلیس هم برای دالود بذارید ممنون
پاسخ : ایشالله یادم بندازین بعد دهه محرم لطفا


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 191
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 564
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 4,752
  • بازدید ماه : 18,222
  • بازدید سال : 183,262
  • بازدید کلی : 19,837,818
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات