loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 415 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (0)
http://hamkaran.net/upload/uc_2328.jpg


آهنگ جدید مجید یحیایی به نام محتاج بهمراه متن(شعر)

با دو کیفیت، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

Download  Majid Yahyaie  New song called Necessitous

نام آهنگ : محتاج // خواننده : مجید یحیایی 

ترانه : میثم مینایی // آهنگ و تنظیم : مجید یحیایی

Song name:Necessitous                  Singer: Majid Yahyaie

Lyrics: Meysam Minaie       Music & Arrangement: Majid Yahyaie

upload/uc_866.gif

متن(شعر) آهنگ " محتاج " مجید یحیایی


به تو دلخوش کردم اما تو دلسردی

چرا دوری از من بگو بر میگردی

به تو من محتاجم تو امیدم هستی

تو شریک عشقمی با دلم همدستی

این روزا حال من درهم و داغونه

نفسام غمگین و جسم من بی جونه

تو سراغم برگرد که به من جون میدی

به لب خشک من بوی بارون میدی

به تو من محتاجم و حالا که دلگیرم

حالا که غم دارم و با خودم درگیرم

به تو من محتاجم و حالا که افسردم

حالا که پر دردم و حالا که پژمردم

به تو من محتاجم و حالا که دلگیرم

حالا که غم دارم و با خودم درگیرم

به تو من محتاجم و حالا که افسردم

حالا که پر دردم و حالا که پژمردم

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫پادشاه دانلود مرجع آهنگ های جدید♫♫♫

تو منو میفهمی منو ارومم کن

من بتو محتاجم یکمی درکم کن

منو دلداری کن بگو برمیگردی

بی تو خیلی تنهام تو باهام همدردی

این روزا حال من درهم و داغونه

نفسام غمگین و جسم من بی جونه

تو سراغم برگرد که به من جون میدی

به لب خشک من بوی بارون میدی

تو من محتاجم و حالا که دلگیرم

حالا که غم دارم و با خودم درگیرم

به تو من محتاجم و حالا که افسردم

حالا که پر دردم و حالا که پژمردم

به تو من محتاجم و حالا که افسردم

حالا که پر دردم و حالا که پژمردم

تو من محتاجم و حالا که دلگیرم

حالا که غم دارم و با خودم درگیرم

♫♫♫♫♫♫              ♫♫♫♫♫♫


آهنگ با کيفيت 320 حجم: 8.19 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128 حجم: 3.25 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

پخش آهنگ

متن،کدپخش و دانلود آهنگ جدید


کد پخش آهنگ " محتاج " مجید یحیایی در وبلاگ شما







upload/uc_864.jpg
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 185
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 436
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 3,626
  • باردید دیروز : 665
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 17,634
  • بازدید ماه : 17,634
  • بازدید سال : 247,497
  • بازدید کلی : 19,902,053
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات