loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 14270 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)


 

ساعت مچی کارن – Caron (کنترل دار)

 

با این ساعت کنترل تلویزیون و دستگاه های خانگی DVD را

در اختیارتان بگیرید!

 

دیگران را شگفت زده کنید!!

کنترل بر دستتان ببندید!

قیمت : 11500 تومان

با این ساعت تلویزیون خود را کنترل کنید!

شبکه ها را عوض کنید ، صدا را کم و زیاد کنید!!!







اهنگ شاد و جدید علیرضا روزگار به نام دیگه بسمه به همراه متن ،تکست و شعر آهنگ

راهنمای جستجو : دانلود اهنگ های ایرانی - دانلود ترانه های جدید ایرانی - متن آهنگ های جدید ایرانی - متن ترانه های جدید ایرانی - دانلود اهنگ جدید و شاد دیگه بسمه علیرضا روزگار - متن  اهنگ جدید و شاد دیگه بسمه علیرضا روزگار - تکست و شعر آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام دیگه بسمه - متن و تکست و دانلود اهنگ جدید  شاد علیرضا روزگار به نام  دیگه بسمه - پادشاه دانلود

اگه عشق که میگن همینه دیگه بسمه دیگه بسمه

پادشاه دانلود در این ساعت یک اهنگ شاد و جدید از علیرضا روزگار را برای شما کاربران گرامی اماده کرده است. اهنگی شاد که اگر چه در دلتنگی از بی مهری و بی وفایی است اما ریتم تند و شادی دارد . علیرضا روزگار این اهنگ شاد و زیبا را روی شعری از افشین اذری اجرا کرده است که شما کاربران گرامی میتوانید به همراه متن، تکست (شعر) اهنگ در ادامه مطلب دریافت کنید.

نام آهنگ : دیگه بسمه // خواننده : علیرضا روزگار 

ترانه ، آهنگ و میکس : افشین اذری


متاسفانه برخي سايت ها براي بهتر و بيشتر ايندکس شدن در گوگل و فريب اين موتور جسنجو در ادامه همه اهنگ ها ، عنوان متن و تکست را ذکر ميکنند ولي با مراجعه کاربر، اثري از شعر نيست. پادشاه دانلود خود را موظف ميداند که وقتي در عنوان يا توضيح، متن اهنگ را ذکر ميکند حتما شعر را اماده نمايد.


متن،تکست (شعر) اهنگ دیگه بسمه


هر کی میگه دوست دارن همش دروغه          هر کی میگه عاشقتم واسه دو روزه

اگر چه خیلی تلخه  حیف حقیقت اینه         به اون خدا هر چی میگن همش دروغه


تا حالا هر چی گریه کردم برات دیگه بسمه دیگه بسمه

اگه خوب اگه بد بودم برات   دیگه بسمه دیگه بسمه

اگه عشقی که میگن همینه دیگه بسمه دیگه بسمه

نمی خوام چشام تو رو ببینه دیگه بسمه دیگه بسمه


برای بار اول بود عاشقت شدم من         از روی سادگیم بود که خام تو شدم من

از تو جدا یه لحظه چه جوری شدم من        تو که به من می گفتی فقط با من میمونی

ولی اینو نگفتی همش با این و اونی

خیال کردم برای دلم سنگ صبوری

خیال کردم که تا اخر می خوای با من بمونی


تا حالا هر چی گریه کردم دیگه بسمه دیگه بسمه

اگه خوب اگه بد بودم برات   دیگه بسمه دیگه بسمه

اگه عشقی که میگن همینه دیگه بسمه دیگه بسمه

نمی خوام چشام تو رو ببینه دیگه بسمه دیگه بسمه


هر کی میگه دوست دارن همش دروغه          هر کی میگه عاشقتم واسه دو روزه

اگر چه خیلی تلخه  حیف حقیقت اینه         به اون خدا هر چی میگن همش دروغه


تا حالا هر چی گریه کردم دیگه بسمه دیگه بسمه

اگه خوب اگه بد بودم برات   دیگه بسمه دیگه بسمه

اگه عشقی که میگن همینه دیگه بسمه دیگه بسمه

نمی خوام چشام تو رو ببینه دیگه بسمه دیگه بسمه


برای دانلود از لینک مستقیم روی لینک کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید

لینک مستقیم

کیفیت 128

دیگه بستمه

 

کیفیت 320

دیگه بستمه

 


لینک غیرمستقیم

کیفیت 128

دیگه بستمه

 

کیفیت 320

دیگه بستمه

 برای اطلاع از اهنگ ها و مطالب جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید


پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد

با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید

پی نوشت  
امکان دل کندن اگر بود ... فرهاد به جای بیستون... دل میکند.....!!!!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 214
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 833
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,021
  • بازدید ماه : 18,491
  • بازدید سال : 183,531
  • بازدید کلی : 19,838,087
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات