loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 21043 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (1)

اهنگ زیبا و شنیدنی ندیم به نام به عشق دیدنت + متن اهنگ و اکورد

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ _ اهنگ ایرانی - دانلود اهنگ به عشق دیدنت - ندیم - دانلود اهنگ ندیم - متن اهنگ به عشق دیدنت از ندیم - اکورد اهنگ به عشق دیدنت با صدای ندیم - دانلود اهنگ و متن و اکورد به عشق دیدنت با صدای ندیم - پادشاه دانلود

بعضی آهنگ های با بسیار شنیدن هم زیبایی خودشون رو از دست نمیدن . به نظر نگارنده اهنگ به عشق دیدنت با  صدای ندیم هم از همین دسته اهنگ هاست. این اهنگ زیبا و شنیدنی بهمراه متن آهنگ و اکورد اون رو برای شما اماده کردیم که حتما از اون لذت خواهید برد.

نام آهنگ : به عشق دیدنت // خواننده : ندیم

اهنگ و تنظیم : علیرضا طلیسچی


به عشق دیدنت من دیوونه 

نشستم روی پله های خونه

امیدوارم تا وقتی بر می گردی

نفس کشیدنا یادم بمونه

تو خونه وقتی دلتنگ تو میشم

سراغ عکسای قدیمی میرم

یکی یکی می بوسم عکسامونو

تو رو می بینمت آتیش می گیرم

صبوری کردم این سال ها که رفتی

شاید برم دیگه حالا که رفتی

چه قولایی که دادی عاشقونه

چه حرفایی که باید و نگفتی

صبوری کردم این سال ها که رفتی

شاید برم دیگه حالا که رفتی

چه قولایی که دادی عاشقونه

چه حرفایی که باید و ...


تازگیا خلوت این خونه رو دیدی

مثل من این شبا رو تنهایی کشیدی

اما تو این خونه پر از امید بودم

چشمامو دوختم به در هرگز نرسیدی

پیش خودت نگفتی من دلم بگیره

پیش خودت نگفتی تنهایی بمیره

از پیش من رفتی گرفتی دست اونو

قلب تو از من واسه همیشه سیره

سیره

صبوری کردم این سال ها که رفتی

شاید برم دیگه حالا که رفتی

چه قولایی که دادی عاشقونه

چه حرفایی که باید و نگفتی

صبوری کردم این سال ها که رفتی

شاید برم دیگه حالا که رفتی

چه قولایی که دادی عاشقونه

چه حرفایی که باید و ...


آکورد


ریتم 6/8


  C#                                                                             Cm


به عشق دیدنت منه دیوونه نشستم روی پله های خونه


   # Cm                          A#m                                     C


امیدوارم تا وقتی برمیگردی نفس کشیدنو یادم بمونه


   C#                                                                                  Cm


تو خونه وقتی دلتنگه تو میشم سراغ عکسای قدیمی میرم


   # Cm                  A#m                                                    C


یکی یکی میبوسم عکسامونو تورو میبینمت آتیش میگیرم


   Cm                        A#m            Cm                                     Fm


صبوری کردم این سالا که رفتی شاید برم دیگه حالا که رفتی


  Cm                     A#m            Cm                                   Fm


چه قولایی که دادی عاشقونه چه حرفایی که باید و نگفتی


  A#m                                         Cm   A#m                               Cm


تازگیا خلوت این خونرو دیدی مثل من این شبارو تنهایی کشیدی


  Cm        C#                              Eb      Cm    C#                            Eb


اما تو این خونه پر از امید بودم چشمامو دوختم به در هرگز نرسیدی


  A#m                                       Cm


پیش خودت نگفتی من دلم بگیره


  A#m                                      Cm


پیش خودت نگفتی تنهایی بمیره


  Cm                 C#                          Eb


از پیش من رفتی گرفتی دست اونو


  A#m           Cm        C#                                    Eb


قلب تو از من واسه ی همیشه سیره .... سیره



لینک های دانلود


لینک 1


به عشق دیدنت


لینک 2


به عشق دیدنت


با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید.

پی نوشت  
رویاهایم را امشب میگذارم پشت در ... بیچاره رفتگر چه بار سنگینی دارد....!!!



پک کامل آموزش تکواندو از مبتدی تا حرفه ای

تکواندو ورزش توانمندی است. هدف از ورزش تکواندو همراه شدن با طبیعت و ذات خود است . بدست آوردن تعادل فردی از طریق کنترل نیرو های خوب و بد حاصل می شود معمولا نیرو های بد و غیر سالم سیاهی نامیده می شوند و نیروهای مثبت و موقعیت سالم تازیگی نامیده می شود از طریق تکواندو از شر بدی ها و نیرو های دافعه رهایی یابید   و در عوض با زندگی سالم و مسئولیت پذیر آشنا شوید می توانید تکنیک های تکواندو را در خود پرورش دهید تا دیگر تن را از آن حرکات خوشحال کنید و یا در جهاتی مثبت از آنها استفاده کنید و خودتان را از لحاظ فیزیکی ذهنی و روحی پرورش دهید و همچنین اعتماد به نفس خود را طوری پرورش دهید تا در نبردها پیروز باشید به همین شرایط با پرورش دادن خود از روش های فیزیکی ذهنی و روحی از طریق ورزش تکواندو شما می توانید کنترل نیرو های مثبت و منفی را درون خود پرورش دهید و در زمان های بعدی نیرو های خوب و بد را در یک قالب اجتماع می کنند در این نرم افزار آموزشی قصد داریم تا شما را با ورزش تکواندو آشنا کنیم:

» قیمت: 6,900 تومان
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نگار در تاریخ 1392/10/06 و 12:20 دقیقه ارسال شده است

سلام.میسی ممنون از لطفت.لطفا اکورد های اهنگ دلم گرفته از امین رستمی رو بزار اگه بزاری ممنون میشم عزیزم....برا پیانو میخوام....اگه گزاشتی یا پیدا کردی ب ایمیلم بفرست...خودم هم هر چند وقت یه بار سر میزنم گلم....بای جیگرشکلکشکلکشکلک
پاسخ : دوست من. مطالب درخواستی تنها وقتی تعداد در خواست به بالای ده برسه در سایت قرار میگیره. مطلب مورد درخواست شما توسط یکی از دوستان در وبلاگ شما قرار گرفت. موفق باشید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 225
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 976
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,164
  • بازدید ماه : 18,634
  • بازدید سال : 183,674
  • بازدید کلی : 19,838,230
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات