loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 18346 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

آهنگ زیبای همایون شجریان به نام دل به دل بهمراه متن (شعر)

از البوم نه فرشته ام نه شیطان

با دو کیفیت و پخش آنلاین

(درخواستی کاربران )

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ دل به دل از البوم نه فرشته ام نه شیطان همایون شجریان - متن و تکست آهنگ دل به دل همایون شجریان

آهنگ  بسيار زيباي همایون شجریان  به نام " دل به دل  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید

نام آهنگ : دل به دل ( البوم نه فرشته ام نه شیطان ) // خواننده : همایون شجریان

پخش آهنگ " دل به دل " همایون شجریان



متن (شعر) آهنگ " دل به دل " هماین شجریان

دل سپرده ام من به روی تو
در دل من است آرزوی تو
دل سپرده ام من به روی تو
در دل من است آرزوی تو
دل سپرده ام من به روی تو
در دل من است آرزوی تو
دل سپرده ام من به روی تو
دل سپرده ام من به روی تو
در دل من است آرزوی تو
وقت آینه باشدم اگر مینشاندم رو به روی تو
جان جان جان از همه جهان
میکشد دلم پر به سوی تو
♫♫♫♫♫♫
www.dlking.ir
دل به دل ز تو تا تو آمدم
قبله گاه من خاک کوی تو
دل به دل ز تو تا تو آمدم
قبله گاه من خاک کوی تو
منکه عاشقم مست و سرخوشم
جرعه میکشم من سبوی تو
گنج آرزو در دل منی
گنج آرزو در دل منی
در دلم کنم جست و جوی تو
در دلم کنم جست و جوی تو
جان جان جان از همه جهان
میکشد دلم پر به سوی تو
♫♫♫♫♫♫
دل سپرده ام من به روی تو
در دل من است آرزوی تو
دل سپرده ام من به روی تو
دل سپرده ام من به روی تو
در دل من است آرزوی تو
وقت آینه باشدم اگر مینشاندم رو به روی تو
جان جان جان از همه جهان
میکشد دلم پر به سوی تو
دل به دل ز تو تا تو آمدم
قبله گاه من خاک کوی تو
دل به دل ز تو تا تو آمدم
قبله گاه من خاک کوی تو
منکه عاشقم مست و سرخوشم
جرعه میکشم من سبوی تو
گنج آرزو در دل منی
گنج آرزو در دل منی
در دلم کنم جست و جوی تو
در دلم کنم جست و جوی تو
جان جان جان از همه جهان
میکشد دلم پر به سوی تو
♫♫♫♫♫♫       ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
البوم " نه فرشته ام نه شیطان " را میتوانید از اینجا دریافت کنید
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط احمد در تاریخ 1393/10/24 و 9:59 دقیقه ارسال شده است

سلام خیلی زیبا بود واقعا لذت بخشه. هیچ موسیقی ای جای موسیقی سنتی رو نمی گیره


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 203
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 712
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 4,900
  • بازدید ماه : 18,370
  • بازدید سال : 183,410
  • بازدید کلی : 19,837,966
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات