loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 43273 دوشنبه 17 مهر 1391 نظرات (5)

http://hamkaran.biz/images/hjupiter.gif

بلوتوث هوشمند ماشین جوپیتر جک  Jupiter Jack

تابه حال چند بار به خاطر صحبت کردن با موبایل در ماشین جریمه شیده اید؟

آیا می خواهید راحت در ماشین با موبایل صحبت کنید؟

آیا می خواهید به فایل های صوتی موبایل خود در ماشین گوش کنید؟

مکالمه راحت ، آرام ، بی خطر و آسان در حین رانندگی با دستگاه جوپیتر جک...
هم رانندگی کنید، هم با موبایل صحبت کنید و هم به موزیک گوش کنید

http://hamkaran.biz/images/jup1.jpg


قیمت : 34000 تومان
http://hamkaran.biz/product/buy.gif  http://hamkaran.biz/product/buy.gif







راهنمای جستجو : دانلود آهنگ - دانلود اهنگ ایرانی - دانلود اهنگ قدیمی ایرانی - دانلود ترانه های قدیمی ایرانی - متن و تکست اهنگ های ایرانی - منتظرت بودم - دانلود اهنگ قدیمی منتظرت بودم داریوش رفیعی - شعر اهنگ منتطرت بودم داریوش رفیعی - پادشاه دانلود
منتظرت بودم... منتظرت بودم
پادشاه دانلود برای علاقمندان به موسیقی های قدیمی  این پست را اماده نموده است. منتظرت بودم با صدای مخملی داریوش رفیعی . آهنگی زیبا ، با موسیقی ملایم و دلنشین که روحیه موسیقیایی ان دوران را به خوبی مجسم میکند. بی شک در بین انواع موسیقی های تند و پر هیاهو شنیدن این قطعه ارام بخش بسیار دلچسب خواهد بود و گوش موسیقیایی کاربران را به شنیدن موسیقی قدیمی نیز اشنا خواهد کرد. به همراه دانلود اهنگ منتظرت بودم متن و شعر این اهنگ را هم میتوانید مشاهده کنید
نام آهنگ : منتظرت بودم ( شب انتظار ) // خواننده : داریوش رفیعی

 متاسفانه برخي سايت ها براي بهتر و بيشتر ايندکس شدن در گوگل و فريب اين موتور جسنجو در ادامه همه اهنگ ها ، عنوان متن و تکست را ذکر ميکنند ولي با مراجعه کاربر، اثري از شعر نيست. پادشاه دانلود خود را موظف ميداند که وقتي در عنوان يا توضيح، متن اهنگ را ذکر ميکند حتما شعر را اماده نمايد.

متن ،شعر آهنگ منتظرت بودم

شب به گلستان تنها منتظرت بودم                  باده ناکامی در هجر تو پیمودم
منتظرت بودم ، منتظرت بودم
آن شب جان‌فرسا من بی‌تو نیاسودم     وه که شدم پیر از غم آن شب و فرسودم
منتظرت بودم ، منتظرت بودم
بودم همه شب دیده به ره تا به سحرگاه     ناگه چو پری خنده زنان آمدی از راه
غمها به سرآمد ، زنگ غم دوران ، از دل بزدودم
منتظرت بودم ، منتظرت بودم
پیش گلها ، شاد و شیدا ، می‌خرامید آن قامت موزونت
فتنة دوران دیدة تو ، از دل و جان ، من شده مفتونت
درآن عشق و جنون ، مفتون تو بودم            اکنون از دل من ، بشنو تو سرودم
منتظرت بودم ، منتظرت بودم
منتظرت بودم ، منتظرت بودم
 

لینک دانلود


کلمه عبور: www.radiobaran.com

با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید
پی نوشت  
من چشمهایم را بستم و تو قایم شدی...من هنوز روزها را میشمارم و تو پیدا نمیشوی....
یا من بازی را بلد نیستم ...... یا تو جر زدی ......!!!!!
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سارا در تاریخ 1392/08/06 و 13:23 دقیقه ارسال شده است

پس کدش کو هااااااااااااااااااااااا
پاسخ : دوست من برای آهنگ هایی که قبلا در سایت قرار گرفنتند کدی ساخته نشده است. ر صورتیکه تقاضا برای کد پخش آهنگی از ده بیشتر بو کد آن آهنگ نیز اضافه خواهد شد.

این نظر توسط عباس پورازاد در تاریخ 1392/03/11 و 6:49 دقیقه ارسال شده است

خیلی ممنون ازسایتتان

این نظر توسط علی جاویدان در تاریخ 1391/12/07 و 1:55 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم ودست مریزاد .

این نظر توسط سمیه در تاریخ 1391/10/03 و 21:24 دقیقه ارسال شده است

دوست عزیز متشکرم.شکلک
پاسخ : خواهش میکنیم

این نظر توسط rasooll در تاریخ 1391/09/14 و 10:07 دقیقه ارسال شده است

منتظرت بودم لینک دانلود ؟لینک مستقیم؟ این چیه دیگه؟خودت کلیک کن چی پیدا میکنی
پاسخ : با سلام دوست من . کاملا حق با شماست. برای همین تقاضا کردیم لینک های معیوب را اطلاع بدید . لینک تصحیح شد. برای دانلود رو لینک مستقیم کلیک کنید . در صورتی که نرم افزار مدیدیت دانلود ندارید از گزینه save az استفاده کنید. متشکریم. باز هم از اطلاع رسانیتون تشکر میکنیم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 192
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 584
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 4,772
  • بازدید ماه : 18,242
  • بازدید سال : 183,282
  • بازدید کلی : 19,837,838
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات