loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 552 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید علی اصحابی به نام حس بیرحم بهمراه متن (شعر) 

با دو کیفیت، پخش آنلاین و کد آهنگ

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ جدید علی اصحابی به نام حس بیرحم - متن و تکست آهنگ حس بیرحم علی اصحابی

آهنگ جديد و بسيار زيباي  علی اصحابی  به نام " حس بیرحم  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نموده و لينک پخش اين آهنگ زيبا در وبلاگ يا سايت خود را مشاهده نماييد. ( براي دريافت اين کد ميبايست عضو شده باشيد).

نام آهنگ : حس بیرحم // خواننده : علی اصحابی

ترانه : روح الله احمدی // آهنگ : علی اصحابی ، علی حسن پور // تنظیم : امیر حیدری

پخش آهنگ " حس بیرحم " علی اصحابی



متن (شعر) آهنگ " حس بیرحم " علی اصحابی

دارم می سوزم از این حس  همین حسی که بیرحمه
که من عاشق شدم اما  کسی اینو نمی فهمه
تموم زندگیم بودی تو رویای منی شب ها
خیال کردم که تو اونی که می مونه چقدر تنها
ولی بی خبر از من و احوال منی
باور نداری قسمت و تو فال منی
تو آسمون عشق ما تو ماه منی
هر جای دنیا هم باشی باز مال منی
بی تو با این دنیا برام سرده لحظه هاش
انگار صدای بغضمه می پیچه صداش
مگه به جز یه عشق پاک من چیزی می خوام
حتی اگه بخواد میدم جونمم براش
♫♫♫♫♫♫
www.dlking.ir   پادشاه دانلود
کنارت بودم و هرگز ندیدی درد و دل هامو
ندیدی لحظه کندن از وابستگی هامو
تو کاری کردی با قلبم که هر لحظه پریشونم
دارم می سوزم و اینجور نزن آتیش به این جونم
ولی بی خبر از من و احوال منی
باور نداری قسمت و تو فال منی
تو آسمون عشق ما تو ماه منی
هر جای دنیا هم باشی باز مال منی
بی تو با این دنیا برام سرده لحظه هاش
انگار صدای بغضمه می پیچه صداش
مگه به جز یه عشق پاک من چیزی می خوام
حتی اگه بخواد میدم جونمم براش
♫♫♫♫♫♫        ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320 حجم: 10.3 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت128    حجم: 4.1 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3
نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
کد پخش اين آهنگ براي وبلاگ  يا سايت خود را ميتوانيد از اينجا دريافت کنيد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 143
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 415
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 1,579
  • باردید دیروز : 665
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 15,587
  • بازدید ماه : 15,587
  • بازدید سال : 245,450
  • بازدید کلی : 19,900,006
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات