loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 675 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

آهنگ زیبای بهنام صفوی به نام رفیقم باش بهمراه متن (شعر)

از البوم " فوق العاده " 

با دو کیفیت و پخش آنلاین

(درخواستی کاربران)

راهنمای جستجو: آهنگ زیبای رفیقم باش از البوم فوق العاده بهنام صفوی - متن و تکست آهنگ رفیقم باش بهنام صفوی

آهنگ جديد و بسيار زيباي بهنام صفوی از البوم " فوق العاده "  به نام " رفیقم باش  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید. همانگونه که اطلاع دارید آلبوم " فوق العاده " قبلا در سایت قرار داده شده اما به درخواست کاربرانی که از اینترنت کم سرعت استفاده میکنند و امکان دانلود کل البوم را ندارند این آهنگ آماده شده است.

نام آهنگ : رفیقم باش ( از البوم فوق العاده ) // خواننده : بهنام صفوی 

پخش آهنگ " رفیقم باش " بهنام صفوی 



متن (شعر) آهنگ " رفیقم باش " بهنام صفوی

نمیبره دیگه انگار تیغ من
یه فکری کن واسه زخم عمیق من
شریک لحظه های غصه و غم باش
تو این روزای تنهایی رفیقم باش
اونایی که میگفتن پشت من هستن
همه شمشیرو از رو واسه من بستن
دلم از این و اون خونه پر از دردم
قبول دارم یه وقتایی اشتباه کردم
آتیش گرفت و رفت
داغون شد و گذشت
روزای خوب من
من باختم ولی
تو دیگه اینهمه
زخم زبون نزن
  ♫♫♫♫♫♫ 
www.dlking.ir  پادشاه دانلود
چه نامرده
اونی که مرد این راهه
که حتی گریه هاشم اشک تمساحه
همیشه آخر قصه جدایی شد
همیشه قسمت من بی وفایی شد
نگو این بی وفایی مشکل من نیست
به جز تو هیچ امیدی تو دل من نیست
رفیق لحظه های کوری و پیری
چرا دستامو محکم تر نمیگیری
تو هم میری..
  ♫♫♫♫♫♫ 
آتیش گرفت و رفت 
داغون شدو گذشت
روزای خــوب من 
من باختم ولی
تو دیگه اینهمه
زخم زبون نزن
  ♫♫♫♫♫♫         ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320 حجم: 11.2 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128حجم: 4.4 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
کل آلبوم " فوق العاده " در فایل زیپ را از اینجا دریافت کنید
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 190
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 428
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 2,373
  • باردید دیروز : 665
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 16,381
  • بازدید ماه : 16,381
  • بازدید سال : 246,244
  • بازدید کلی : 19,900,800
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات