loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 541 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید سینا حجازی به نام آی دل بهمراه متن (شعر) آهنگ

با دو کیفیت، پخش آنلاین و کد آهنگ

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ جدید سینا حجازی به نام ای دل - متن و تکست آهنگ آی دل از سینا حجازی

آهنگ جديد و بسيار زيباي سینا حجازی  به نام " آی دل   " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نموده و لينک پخش اين آهنگ زيبا در وبلاگ يا سايت خود را مشاهده نماييد. ( براي دريافت اين کد ميبايست عضو شده باشيد).

نام آهنگ : آی دل // خواننده : سینا حجازی

ترانه ، آهنگ ، تنظیم و میکس : سینا حجازی

پخش آهنگ " آی دل " سینا حجازی




متن (شعر) آهنگ " آی دل " سینا حجازی

هر جا که کارام مثل  ادمیزاده بهم می خندن میگن ابله ساده
کافیه بد شم از روشون رد شم ابله سال میشه و فوق العاده
هر جا که خندیدم اشکم رو در آوردن ای بابا آدما گندش و در آوردن
تنها بمون آی دل تنها بخون آی دل آی دل ، آی دل ، آی دل
آی دل ، آی دل ، آی دل دیونه کی قدرت رو می دونه
آی دل ، آی دل ، آی دل دیونه لعنت به این زمونه
دیونه کی قدرت رو می دونه
آی دل ، آی دل ، آی دل دیونه لعنت به این زمونه
پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود
www.dlking.ir
من خودمم بذارید خودم باشم اگه آدمید بذارید آدم باشم
به جان شما ، شما خیلی خوبید اجازه بدید من یکم باشم
اجازه بدید من یکم باشم
میخندم نه می خونم نه  می خواین براتون خوب گریه کنم
قلبم و نه عشقم و نه پس می خواید چی بهتون هدیه کنم
حالم من بد حال تو بد چون دوست داریم با هم بازی کنیم
این خانم بنگ اون اقا بنگ چون دوست داریم تیر اندازی کنیم
آره من صفر آره تو صد آره تو خوب آره من بد
آره تو گل آره تو ماه آره من خز آره من بد
هر جا که کارام مثل آدم ادمیزاده
بهم می خندن میگن ابله ساله
آی دل ، آی دل ، آی دل
آی دل ، آی دل ، آی دل دیونه کی قدرت رو می دونه
آی دل ، آی دل ، آی دل دیونه لعنت به این زمونه
دیونه کی قدرت رو می دونه
آی دل ، آی دل ، آی دل دیونه لعنت به این زمونه
♫♫♫♫♫♫          ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت320    حجم: 6.32 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128 حجم: 3.04 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
کد پخش اين آهنگ براي وبلاگ  يا سايت خود را ميتوانيد از اينجا دريافت کنيد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 143
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 398
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 1,260
  • باردید دیروز : 665
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 15,268
  • بازدید ماه : 15,268
  • بازدید سال : 245,131
  • بازدید کلی : 19,899,687
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات