loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 3185 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)



دانلود آهنگ جدید لیلی و مجنون - مجید یحیایی


راهنمای جستجو : دانلود اهنگ _ موسیقی - اهنگ ایرانی - اهنگ جدید و زیبای لیلی و مجنون - لیلی و مجنون از مجید یحیایی - متن اهنگ لیلی و مجنون مجید یحیایی - پادشاه دانلود




لیلی و مجنون نام آهنگ جدید ، شاد و بسیار زیبایی از مجید یحیایی است که به همراه متن این اهنگ زیبا برای شما اماده شده است. امیدواریم از آن لذت ببرید.


نام آهنگ : لیلی و مجنون  خواننده : مجید یحیایی


ملودی و ترانه : مجید یحیایی // تنظیم : فرزین شفیعی // میکس : میلاد ترابی



Leili and Majnun new song, happy and much Majid yahyaii beauty that accompanies the text of this song is for you. We hope you enjoy it.


Song Name: Leili and Majnun Artist: Majid yahyaii


Melody and lyrics: Majid yahyaii / / Arrangement: Farzin Shafiee / / Mix: Milad Torabi


جای تموم بوسه هات هنوز رو گونه هامه

ذره های این دل من گوشه نامه هامه
 

اسم قشنگت هر روز گوشه دفترم هست
 

من میکشم کنارش عکسمونو دست تو دست
 

----------------
 

آرزوی من تویی مرهم درد من تویی
 

با این همه خیالا تنها جواب من تویی
 

اگه یه روز بیاد که تو پیش من بمونی
 

برات میسازم از عشق کلبه مهربونی
 

----------------
 

میدونی با تو من خوشبخت ترینم

میدونی عمر من به عشق تو اسیرم

با تو من خوشحالم حس خوبی دارم

لیلی من تویی چقدر تو رو دوست دارم


----------------

مجنون ، لیلی منم 

لیلی ، مجنون تویی

مجنون ، لیلی منم 

لیلی ، مجنون تویــــــــــی
 

----------------

ای ، تو که عمر منی ، بیا پیشم دوباره
 

وقتی که تو پیشم باشی ، دلم کم نمیاره
 

برات میخونم از عشق ، یه غزل شاد شاد
 

دوست دارم رو میگم ، من همه جا با فریاد
 

----------------
 

میدونی با تو من خوشبخت ترینم

میدونی عمر من به عشق تو اسیرم
 

با تو من خوشحالم حس خوبی دارم
 

لیلی من تویی چقدر تو رو دوست دارم
 


----------------


برای دانلود از لینک مستقیم روی لینک کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید

لینک مستقیم

کیفیت 128

لیلی و مجنون

 

کیفیت 320

لیلی و مجنون

 


لینک غیرمستقیم

کیفیت 128

لیلی و مجنون

 

کیفیت 320

لیلی و مجنون

 

برای اطلاع و دریافت اهنگ های جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید

آهنگ های مورد علاقه خود را به ما اطلاع دهید



مناسب برای استفاده در روز و شب در میهمانی ها که به معنای آدم هوس ران می باشد

محصول پر فروش ایران ، اروپا و کشورهای عربی بین سال های 2009 تا 2011

» قیمت: 32,900 تومان
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 152
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 293
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 682
  • باردید دیروز : 665
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 14,690
  • بازدید ماه : 14,690
  • بازدید سال : 244,553
  • بازدید کلی : 19,899,109
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات