loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1642 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید مهدی یراحی به نام " مهم اینه " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ های جدید - متن آهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - دانلود آهنگ مهم اینه مهدی یراحی - متن آهنگ مهم اینه مهدی یراحی - اهنگ مهم اینه مهدی یراحی - متن و دانلود آهنگ مهم اینه مهدی یراحی - متن و تکست آهنگ مهم اینه مهدی یراحی - پادشاه دانلود


درب فروشگاه


آهنگ جدید و زیبایی از مهدی یراحی به نام " مهم  اینه " همراه با متن ، تکست (شعر) اهنگ در ادامه قابل مشاهده و دریافت است. 

نام آهنگ : مهم اینه // خواننده : مهدی یراحی 

ترانه و آهنگ : امیر علی بهادری // تنظیم و میکس : زانیار خسروی


متن ، تکست (شعر) آهنگ " مهم اینه " مهدی یراحی


تورو هر روز دیدن انگار واسه من عادته

همه چی غیر تو واسم بی اهمیته

نمیتونم از شنیدن صدات بگذرم

از تصویر قشنگ خنده هات بگذرم

تو یه اتفاق خوبی که تو زندگیمی

خودتم خبر داری عشق همیشگیمی

اگه هیچکی منو دوسم نداره مهم نیست

اگه دنیا منو تنها بزاره مهم نیست


مهم اینه تو کنارمی خیلی بیقرارمی

هر لحظه به یادمی این روزا

مهم اینه تو شدی گلم خیلی عاشقت شدم

حتی بیشتر از خودم این روزا

مهم اینه تو کنارمی خیلی بیقرارمی

هر لحظه به یادمی این روزا

مهم اینه تو شدی گلم خیلی عاشقت شدم

حتی بیشتر از خودم این روزا


همه چی غیر توواسم بی اهمیته

با تو رویا واسه من شبیه واقعیته

همه ی وجودم و به دست تو میسپرم

تو رو با تموم خوبی و بدی دوست دارم

تورو دارم انگار که یه دنیا مال منه

دل من عاشق کنار تو بودنه

نمی تونم ببرم تورو از یادم

خیلی خوشحالم از اینکه دل به تو دادم


مهم اینه تو کنارمی خیلی بیقرارمی

هر لحظه به یادمی این روزا

مهم اینه تو شدی گلم خیلی عاشقت شدم

حتی بیشتر از خودم این روزا

مهم اینه تو کنارمی خیلی بیقرارمی

هر لحظه به یادمی این روزا

مهم اینه تو شدی گلم خیلی عاشقت شدم

حتی بیشتر از خودم این روزا








براي اطلاع از آهنگ ها و مطالب جديد و دريافت مطالب ويژه کاربران، عضو شده وايميل خود را وارد نماييد.
پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد

با +1 ای مطلب را در گوگل محبوب کنید
لطفا براي حمايت از پادشاه دانلود +1 را در صفحه اصلي سايت نيز کليک کنيد . متشکريم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 139
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 425
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 1,859
  • باردید دیروز : 665
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 15,867
  • بازدید ماه : 15,867
  • بازدید سال : 245,730
  • بازدید کلی : 19,900,286
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات