loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1401 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید و زیبای بابک جهانبخش به نام راز همراه با متن ، تکست (شعر)

از البوم اکسیژن

با بالاترین کیفیت و پخش آنلاین و کد آهنگ

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ راز از بابک جهابنخش - متن و تکست آهنگ راز از بابک جهانبخش - متن تکست و دانلود آهنگ راز از البوم اکسیژن بابک جهاببخش -پادشاه دانلود - کد پخش آهنگ راز از بابک جهانبخش در وبلاگ - دانلود آهنگ های جدید - متن و تکست آهنگ های جدید


آهنگ جدید و زیبای بابک جهانبخش به نام " راز " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ در ادامه قابل مشاهده و دریافت است. در ادامه علاوه بر گوش دادن آنلاین به آهنگ " راز " از البوم جدید اکسیژن  ان را با بالاترین کیفیت میتوانید دریافت کنید. 

نام آهنگ : راز // خواننده : بابک جهانبخش

متن ، تکست (شعر) آهنگ " راز"


بعضی حرفارو نمیشه زد و من

از همین حرفا یه عمره که پرم

آخه کی از حال کی با خبره

من یه عمره از خودم حرف می خورم

زیر خاکستر من طوفانه

معنی سکوت من سکوت نیست

وقتی که از چشم تو افتادم

دیگه هیچ افتادنی سقوط نیست


انقد حالم خرابه که اگه

به کسی چیزی بگم از رازم

بدون اینکه خودم خواسته باشم

تورو از چشم همه میندازم


گاهی با زخم های تازه تر میشه

دردای قدیمی رو از یاد برد

اما هرقدر به خودم زحم زدم

جای خالیت تورو یادم آورد

بعضی حرفا بی نهایت تلخه

اینجوری که نمیشه انکار کنم

انقدِ تلخ که دیگه می ترسم

با خودم اونارو تکرار کنم


انقد حالم خرابه که اگه

به کسی چیزی بگم از رازم

بدون اینکه خودم خواسته باشم

تورو از چشم همه میندازم


پخش آهنگ " راز "




آهنگ با کیفیت 320

دریافت از لینک مستقیم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لینک 2


دانلود آهنگ از لینک 3


نظر، انتقاد و پیشنهاد .... بفرمایید..


                         نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد


کد پخش اين آهنگ براي وبلاگ  يا سايت خود را ميتوانيد از اينجا دريافت کنيد

البوم اکسیژن را میتوانید از اینجا دریافت کنید


براي اطلاع از آهنگ ها و مطالب جديد و دريافت مطالب ويژه کاربران، عضو شده وايميل خود را وارد نماييد.
پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد

Ft Babak J. called "The Secret" with  text (lyrics), the song has received more visible. In addition to online listening to the song "Secret" from the new album, you get the highest quality oxygen.

Song Name: Secret / / Artist: Babak J.

 text (lyrics) song "Secret"


Some I did not Hrfarv

That kind of talk is that a perm of Umrah

But Who is Who of the connoisseurs

I'm talking to myself Umrah

Following my ashes hurricane

My silence does not mean silence

When my eyes fell

Do not put any heavy fall


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 195
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 442
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 4,830
  • باردید دیروز : 665
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 18,838
  • بازدید ماه : 18,838
  • بازدید سال : 248,701
  • بازدید کلی : 19,903,257
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات