loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 376 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)


آهنگ جدید پرهام ابراهیمی به نام عشق رویایی بهراه متن(شعر)

با دو کیفیت، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

Download  Parham Ebrahimi  New song called  Love dream

نام آهنگ : عشق رویایی // خواننده : پرهام ابراهیمی

ترانه : بهمن عشاق // آهنگ و تنظیم : پرهام ابراهیمی

Song name:Love dream                  Singer: Parham Ebrahimi

Lyrics: Bahman Oshagh       Music & Arrangement:Parham Ebrahimi

متن(شعر) آهنگ " عشق رویایی " پرهام ابراهیمی


این روزا که عاشقی تنها یه افسانه ست عاشق یه روزه هم فت و فراوونه

توی این دنیایی که عاشقی کمرنگ شد کی آخه مثل من از عشق تو داغونه

تو واسم یه دونه ای تموم دنیامی تویه راه عشق تو مثل یه سربازم

وقتی خواستی بدونی چقدر دوست دارم تو فقط اشاره کن جونمو میبازم

تو فقط اشاره کن جونمو میبازم

خودمو به خاطر تو میزنم به آب و آتیش حیفه قدرمو ندونی من که عاشقم خداییش

تنها آرزوم تو هستی که بذاری دست رو دستم با همه بد قلقیات تا ته خط با تو هستم

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫پادشاه دانلود مرجع آهنگ های جدید♫♫♫

این روزا که زندگی شبیه یک جنگه واسه پیروزی دلم فقط تورو داره

شب و روزم تویی و خواب و خیالم تو باورم کن که دلم خیلی گرفتاره

به تو مینازم و از عشق تو مغرورم سرتر از معشوقه های همه دنیایی

با نگاهت زیرو رو میشه دل عاشق عشق رویایی من آخر رویایی

عشق رویایی من آخر رویایی

خودمو به خاطر تو میزنم به آب و آتیش

حیفه قدرمو ندونی من که عاشقم خداییش

تنها آرزوم تو هستی که بذاری دست رو دستم

با همه بد قلقیات تا ته خط با تو هستم

♫♫♫♫♫♫    WWW.DLKING.IR    ♫♫♫♫♫♫


آهنگ با کيفيت 320 حجم: 8.35 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128 حجم: 3.31 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

پخش آهنگ

متن،کدپخش و دانلود آهنگ جديد


کد پخش آهنگ " عشق رویایی " پرهام ابراهیمی در وبلاگ شما







مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 508
  • آی پی دیروز : 536
  • بازدید امروز : 4,712
  • باردید دیروز : 2,311
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 12,929
  • بازدید ماه : 12,929
  • بازدید سال : 242,792
  • بازدید کلی : 19,897,348
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات