loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 468 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

آهنگ چشماش از آلبوم همیشگی مسعود امامی بهمراه متن (شعر)

با بالاترین کیفیت، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

** درخواستی کاربران ""

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ چشماش مسعود امامی - متن و تکست آهنگ چشماش مسعود امامی - کد پخش آهنگ چشماش برای بولاگ ها

آهنگ  بسيار زيباي مسعود امامی  به نام " چشماش  " از آلبوم همیشگی همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با بالاترین  کيفيت دانلود نموده و کد پخش اين آهنگ زيبا در وبلاگ يا سايت خود را مشاهده نماييد.

نام آهنگ : چشماش // خواننده : مسعود امامی

از آلبوم همیشگی

پخش آهنگ " چشماش " مسعود امامی




متن (شعر) آهنگ " چشماش " مسعود امامی

خودم بودم با تنهایی با حسرت های رویایی
خودم بودم ولی دلخوش به دور از عشق آدمکش
خودم بودم ولی آزاد غریب افتاده و اباد
اگه کم داشت اگگه کم بود ولی دنیام دستم بود
یهو چشماش پیدا شد یهو دنیام زیبا شد
یه چیزایی بهم گفت و همه خوابام و آشفت و
زدم از زندگیم بیرون زدم بیرون از دنیام 
ازون لحظه ازون موقع هنوز اینجام
زدم از زندگیم بیرون زدم بیرون از دنیام 
ازون لحظه ازون موقع هنوز اینجام
پادشاه دانلود  ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود
www.dlking.ir
یهو رفت و زمستون شد هوا بد شد دلم خون شد
یهو دستام خالی شد یهو بدجور حالی شد
کنارش عمر و سوزوندم یهو رفت و خودم موندم
خودم موندم ولی ناخوش کنار عشق آدمکش
خودم موندم با کلی آه هزار تا شب بدون ماه
خودم موندم با ویرونی دیگه باقیش و میدونی
به هر سمتی بگی رفتم به هر کس  که بگی گفتم
یه جورایی همه بو بردن از دنیای آشفته ام
♫♫♫♫♫♫            ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت320    حجم: 7.90 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2



نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد


کد پخش آهنگ " چشماش " مسعود امامی در وبلاگ ها

کد زیر را در محل مناسب و دلخواه وبلاگ خود کپی کنید




مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 509
  • آی پی دیروز : 536
  • بازدید امروز : 4,731
  • باردید دیروز : 2,311
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 12,948
  • بازدید ماه : 12,948
  • بازدید سال : 242,811
  • بازدید کلی : 19,897,367
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات