loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 558 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید مهدی مدرس به نام عادت بهمراه متن (شعر)

با دو کیفیت، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ عادت از مهدی مدرس - متن و تکست اهنگ عادت مهدی مدرس- کد پخش آهنگ عادت مهدی مدرس برای وبلاگ ها

آهنگ جديد و بسيار زيباي مهدی مدرس  به نام " عادت  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نموده و کد پخش اين آهنگ زيبا در وبلاگ يا سايت خود را مشاهده نماييد. 

نام آهنگ : عادت // خواننده : مهدی مدرس 

ترانه و آهنگ : مهدی مدرس // تنظیم : معین حبیبی // میکس : مسعود مفیدی

پخش آهنگ " عادت " مهدی مدرس




متن (شعر) آهنگ " عادت " مهدی مدرس

می دونم دیگه از من بریدی مگه تو احساسم و ندیدی
مگه من عاشقت نبودم میری برو سفر سلامت
بودنم واست شده یه عادت بهتره یکم تنها بمونی
بارون داره میباره تو رو یادم میاره
دوباره قطره های اون غم رو دلم میزاره
خدا برس به داد من فقط تویی پناه من
دلم گرفته چرا باید تنها بشی بازی دستا بشی
دل دیونه
 پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود
www.dlking.ir
می خونم تنها تو خیابون هم صدای قطره های بارون
از روزای رفته و حال داغون
چرا آخرش باید بسوزم
چشم به این لحظه ها بدوزم
روی تنهاییام خونه بسازم
بارون داره می باره تو رو یادم میاره
دوباره قطره های اون غم تو دلم میزاره
خدا برس به داد من فقط تویی پناه من دلم گرفته
چرا باید تنها بشی بازیه ی دستا بشی دل دیونه
♫♫♫♫♫♫            ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت320    حجم: 8.32 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2



نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت128    حجم: 3.33 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد


کد پخش آهنگ " عادت " مهدی مدرس برای وبلاگ ها

کد زیر را در محل مناسب و دلخواه از وبلاگ خود کپی کنید





مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 193
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 428
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 2,448
  • باردید دیروز : 665
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 16,456
  • بازدید ماه : 16,456
  • بازدید سال : 246,319
  • بازدید کلی : 19,900,875
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات