loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 291 یکشنبه 30 فروردین 1394 نظرات (0)


آهنگ جدید میلاد بابایی و محمد رشیدیان به نام بهار من بهمراه متن

بالاترین کیفیت، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

Download  Milad Babie FT Mohammad Rashidan  New song called  My spring

نام آهنگ : بهار من // خواننده : میلاد بابایی و محمد رشیدیان

ترانه و آهنگ : M2Band  // تنظیم : فرزاد ماهان // میکس : علی تیرداد

Song name:  MY Spring                 Singer: M.Bbabie FT M.Rashidian

Lyrics & Music:  M9 Band             Arrangement: Farzad Mahan    Mix: Ali Tirdad

متن(شعر) آهنگ " بهار من " میلاد بابایی و محمد رشیدیان


لحظه ی آخر حرفات تو وجودم اسیره

برای دیدن چشمات دلم هر جا بگی میره

لحظه ی دوباره بودن لحظه ی با تو نشستن

لحظه ی جدایی هامون همشون در هم شکستن

یادمه دستم تو دستات گرمی خاطره ها بود

مثل کابوس مثل رویا همیشه از ما جدا بود

حالا تو ای بهار من فرشته ی نجات من

بمون و تنهایی نرو به قلب من تبر نزن

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫پادشاه دانلود مرجع آهنگ های جدید♫♫♫

دلیل همه خاطره هام بی تو زندگیم تباهه

بی تو بودن واسه ی من مثل کابوس سیاهه

اگه تو با من نباشی یا که از من تو جدا شی

یا مثل فرشته ها شی بری و پیشم نباشی

بری و پیشم نباشی

حالا تو ای بهار من فرشته ی نجات من

بمون و تنهایی نرو به قلب تبر نزن

♫♫♫♫♫♫   WWW.DLKING.IR   ♫♫♫♫♫♫



آهنگ با کيفيت 320 حجم: 7.57 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

پخش آهنگ

متن،کدپخش و دانلود آهنگ های جدید


کد پخش آهنگ " بهار من " میلاد بابایی در وبلاگ شما







مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 506
  • آی پی دیروز : 536
  • بازدید امروز : 4,685
  • باردید دیروز : 2,311
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 12,902
  • بازدید ماه : 12,902
  • بازدید سال : 242,765
  • بازدید کلی : 19,897,321
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات