loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 590 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید پویا بیاتی به نام فکر من باش بهمراه متن (شعر)

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام فکر من باش - متن و تکست آهنگ فکر من باش از پویا بیاتی

آهنگ جديد و بسيار زيباي پویا بیاتی  به نام " فکر من باش  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید

نام آهنگ : فکر من باش // خواننده : پویا بیاتی

تنظیم : حمید رضا هادی

پخش آهنگ " فکر من باش " پویا بیاتی




متن (شعر) آهنگ " فکر من باش " پویا بیاتی

میگی یک روز از اینجا میرم نمیگی می میرم
فکر دل تنگی و تنهایی من باش
میگی این عشق برام کوچیکه رفتنم نزدیکه
میگی و قلب منو میکنی از جاش
من که با خوب و بدت سر کردم تو رو باور کردم
به خدا لایق بی وفایی نیستم
ولی تو عشقم دور انداختی
تو منو نشناختی من که آماده ی این جدایی نیستم
فکر من باش که بعد از تو پریشون میشم
فکر من باش که دیونه و داغون میشم
فکر من باش از این زلزله ویرون میشم
فکر من باش که دق می کنم از این دوری
فکر من باش نذار آب بشم اینجوری
فکر من باش نگو قسمته و مجبوری
پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود
www.dlking.ir
حالا که بغضم هق هق کردی بغضم و عاشق کردی
میگی تو نیمه گم شده م نبودی
کیه دنیاش و به اسمت کرده کی طلسمت کرده
مگه تو فرشته ی خودم نبودی
دوست داری اشک منو رود کنی منو نابود کنی
چی بهت میرسه از این آزار
چی بهت میرسه مغرور بشی بری و دور بشی
دست از این بازی بچگونه بر دار
فکر من باش که بعد از تو پریشون میشم
فکر من باش که دیونه و داغون میشم
فکر من باش از این زلزله ویرون میشم
فکر من باش که دق می کنم از این دوری
فکر من باش نذار آب بشم اینجوری
فکر من باش نگو قسمته و مجبوری
 ♫♫♫♫♫♫               ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت320    حجم: 9.19 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت128    حجم: 3.66 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 228
  • آی پی دیروز : 232
  • بازدید امروز : 986
  • باردید دیروز : 1,086
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 6,876
  • بازدید ماه : 2,072
  • بازدید سال : 200,301
  • بازدید کلی : 19,854,857
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات