loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 432 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید حامد محضر نیا به نام مهمونی بهمراه متن (شعر)

بالاترین کیفیت،پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

** تیتراژ برنامه مهمونی **

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ مهمونی از حامد محضرنیا - متن و تکست آهنگ مهمونی حامد محضر نیا - کد پخش آهنگ مهمونی برای وبلاگها

آهنگ جديد و بسيار زيباي حامد محضرنیا  به نام " مهمونی " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيزآماده شده است. این آهنگ تیتراژ برنامه مهمونی است که شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با بالاترین کيفيت دانلود نموده و کد پخش اين آهنگ زيبا در وبلاگ يا سايت خود را مشاهده نماييد. 

نام آهنگ : مهمونی // خواننده : حامد محضر نیا

ترانه و آهنگ : حامد محضر نیا // میکس : آوا رکورد

متن(شعر) آهنگ " مهمونی " حامد حضرنیا


همین امروز تو تنهایی نشستم یه گوشه دوباره

به عشق تو که برگردی ببینی که بارون می باره

می خوام باشی که من باشم

می خوام که تو قلب تو جا شم

زیر این صف تو این خونه

دلم با تو خوشبخت می مونه

دلم گرمه به این روزا که تو هستی کنار من

می خوام باور کنی  دیگه شدی دار و ندار من

توی مهمونی قلبم بازم مهمون چشماتم

نگاه کن که مثل یه سایه همش تا هر جا که باشی باهاتم

پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود

www.dlking.ir

احساس من به تو تموم نمیشه

قلبم بی تو دیگه آروم نمیشه

بازم بگو که تو با من هستی و می مونی واسه همیشه

احساس من به تو تموم نمیشه قلبم بی تو دیگه آروم نمیشه

بازم بگو که تو با من هستی و می مونی واسه همیشه

دلم گرمه به این روزا  تو هستی کنار من

می خوام باور کنی که دیگه شدی دار و ندار من

توی مهمونی قلبم بازم مهمون چشماتم

نگاه کن که مثل یه سایه همش تا هر جا که باشی باهاتم

♫♫♫♫♫♫             ♫♫♫♫♫♫



آهنگ با کيفيت 320 حجم: 7.96 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2



نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد


پخش آهنگ

متن،کدپخش و دانلود آهنگ جدید


کد پخش آهنگ " مهمونی " حامد محضرنیا در وبلاگ 

کد زیر را در محل مناسب وبلاگ خود قرار دهید




مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 136
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 421
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 1,694
  • باردید دیروز : 665
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 15,702
  • بازدید ماه : 15,702
  • بازدید سال : 245,565
  • بازدید کلی : 19,900,121
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات