loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 805 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید علیرضا روزگار و حسام الدین موسوی به نام خطا کردم

همراه با متن ، تکست (شعر)

در 2 کیفیت متفاوت با پخش آنلاین و کد آهنگ

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ خطا کردم از علیرضا روزگار و حسام الدین موسوی - متن آهنگ خطا کردم از علیرضا روزگار و حسام الدین موسوی-دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار و حسام الدین موسوی به نام خطا کردم - پادشاه دانلود


آهنگ جدید و زیبای علیرضا روزگار و حسام الدین موسوی به نام " خطا کردم " همراه با متن ، تکست (شعر) این آهنگ زیبا در ادامه قابل مشاهده و دریافت است. شما میتوانید علاوه بر دریافت این آهنگ زیبا با دو کیفیت به صورت آنلاین نیز به آن گوش دهید.و لینک دریافت کد پخش آن را در سایت یا وبلاگ خود را مشاهده کنید.

نام آهنگ : خطا کردم // خواننده : علیرضا روزگار ، حسام الدین موسوی

ترانه : محمد اسلامی // آهنگ : علیرضا روزگار // تنظیم : موسوی

متن ، تکست (شعر) آهنگ " خطا کردم "


میدونم اشتباهی بود همه احساسم از اول

خطا کردم نمی خواستم تورو بشناسم از اول

دل من گیر چشمات و حواست پیش مردم بود

خیال کردم منو میخوای ولی سو تفاهم بود

به شوخی عاشقم کردی ولی

بهت مردونه دل دارم

نمی دونم کی و دیدی که من از چشمت افتادم


میدونم دیگه احساسی به  هم دیگه نداریم و

نگاهت پیش من نیست و تو می پایی کناریم و

من ساده نگاهاتو به پای عشق میزارم

خدا میدونه از هرچی خطای دید بیزارم

به شوخی عاشقم کردی ولی

بهت مردونه دل دارم

نمی دونم کی و دیدی که من از چشمت افتادم


پخش آهنگ " خطا کردم "




آهنگ با کیفیت 320

دریافت از لینک مستقیم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لینک 2


نطرتون در مورد این آهنگ ...بفرمایید..


آهنگ با کیفیت 128

دریافت از لینک مستقیم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لینک 2


دانلود آهنگ از لینک 3


نظر، انتقاد ، پیشنهاد شما ... بفرمایید..


                         نکته مهم : 
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد


کد پخش اين آهنگ براي وبلاگ  يا سايت خود را ميتوانيد از اينجا دريافت کنيد


براي اطلاع از آهنگ ها و مطالب جديد و دريافت مطالب ويژه کاربران، عضو شده وايميل خود را وارد نماييد.
پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد

Ft Alireza Mousavi called today and Hesamoddin "I was wrong" with the text, text (lyrics) This song is beautiful and getting more visible. You can also get this beautiful song with quality online as well as listen to it. Replay code to get links to your website or blog to see it.

Song name: Got error / / Singer: AR days Hesamoddin Mousavi

Song: Muhammad Islam / / Song: Ali era / / Set: Mousavi


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 145
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 405
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 1,483
  • باردید دیروز : 665
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 15,491
  • بازدید ماه : 15,491
  • بازدید سال : 245,354
  • بازدید کلی : 19,899,910
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات