loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1040 چهارشنبه 05 آذر 1393 نظرات (0)

آموزش تصویری گل سازی

آموزش گل سازی به شیوه نوین


 /upload/uc_1380.jpg

طراح و سازنده گل های زینتی منزل خود باشید !

ساخت زیبا ترین گل ها و دسته گل ها به دستان خودتان !

دنیای از زیبایی و جذابیت را با ساده ترین  وسایل  رقم بزنید  !

مجموعه آموزشی بسیار مفید برای خود اشتغالی و در آمد زایی !
آموزش نرم افزاری قابل استفاده در تمام کامپیوترها

پکیج اورجینال و شکیل در قالب 2 DVD !

 

قیمت : 95,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


لنزهای عکاسی حرفه ای با موبایل

پکیج لنز های عکاسی حرفه ای با موبایل برای غیر حرفه ای ها و حرفه ای ها

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2091.jpg

امروز روز خوش شانسی شماست  زیرا:

لنزهای فیش آی، واید و ماکرویی که ما عرضه می کنیم این امکانات را به سادگی  و بدون نیاز به دانش حرفه ای عکاسی به گوشی های شما اضافه می کند تا بتوانید با موبایل خود عکسهای حرفه ای بگیرید

 

 

باوراین موضوع کمی مشکل میشود اگرببینید با یک گوشی موبایل می توانید عکس هایی آنچنان حرفه ای بگیرید

که از عهده دوربین های پیشرفته ای مانند Canon 5D MarkIII با لنزهای سری L برمی آید.

اما با افزودن این سه لنز کم حجم , کوچک , ارزان و لی با کیفیت میتوانید:

دیگر با دوربین های بزرگ و گرانقیمت خداحافظی کنید!

 

قیمت : 990,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


آهنگ جدید ماهان بهرام خان به نام یک و یازده دقیقه بهمراه متن(شعر)

با دو کیفیت ، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

** از آلبوم جدید یک و یازده دقیقه **

آهنگ جديد و بسيار زيباي ماهان بهرام خان  به نام " یک و یازده دقیقه  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيزآماده شده است این آهنگ از آلبوم جدید " یک و یازده دقیقه " میباشد که .شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو کيفيت دانلود نموده و کد پخش اين آهنگ زيبا در وبلاگ يا سايت خود را مشاهده نماييد. 

نام آهنگ : یک و یازده دقیقه // خواننده : ماهان بهرام خان

از آلبوم " یک و یازده دقیقه "

متن(شعر) آهنگ " یک و یازده دقیقه " ماهان بهرام خان


پنجره بازه هوای تازه با عطر تو همراهه

چه بی خیالی جای تو خالی نگاه من به ماهه

اتاق خاموش یادم فراموش عکست ولی تو قابه

دوباره ساعت بی تو بی حرکت رو یک و یازده خوابه

هر چی  که میگذره  عشق من بیشتره نمیری از خاطرم

دستات تو دستمه عشق تو بسمه تویی عشق اخرم

قلب تو میزنه کوک قلب منه من از تو عاشق ترم

دوست دارم کمتر از خدا دوست دارم بیشتر از خودم

بمون نشو ازم جدا  نرو که عاشقت شدم

به فکرتم بیشتر از همه به یاد تو بیشتر از توام

بدون ترس و واهمه میگم که عاشقت شدم

هر چی  که میگذره  عشق من بیشتره نمیری از خاطرم

دستات تو دستمه عشق تو بسمه تویی عشق اخرم

قلب تو میزنه کوک قلب منه من از تو عاشق ترم

پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود

www.dlking.ir

با تو که باشم میشه رها شم پر میزنه غصه هام

اینجا و اونجا هر جای دنیا پا به پا همرات میام

میخوام بمونی با مهربونی عشق و به پات بریزم

منو ببینی تا بگم اینو تا بگم اینو

دوست دارم عزیزم

هر چی  که میگذره  عشق من بیشتره نمیری از خاطرم

دستات تو دستمه عشق تو بسمه تویی عشق اخرم

قلب تو میزنه کوک قلب منه من از تو عاشق ترم

♫♫♫♫♫♫             ♫♫♫♫♫♫



آهنگ با کيفيت 320 حجم: 10.1 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2



نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت128    حجم: 4.21 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد


پخش آهنگ

متن،کدپخش و دانلود آهنگ جدید


کد پخش آهنگ " یک و یازده دقیقه " ماهان بهرام خان در وبلاگ شما




مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 408
  • آی پی دیروز : 512
  • بازدید امروز : 839
  • باردید دیروز : 8,139
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 839
  • بازدید ماه : 22,986
  • بازدید سال : 252,849
  • بازدید کلی : 19,907,405
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات