loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 942 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید حمید عسکری به نام مرداد بهمراه متن (شعر)

با بالاترین کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام مرداد - متن و تکست آهنگ مرداد از حمید عسکری

آهنگ جديد و بسيار زيباي حمید عسکری  به نام " مرداد  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با بالاترین  کيفيت دانلود نمایید

نام آهنگ : مرداد // خواننده : حمید عسکری

ترانه : داریوش شهریاری و امین بامشاد // آهنگ : حمید عسکری

تنظیم : پوریا حیدری // میکس : کوشان حداد

پخش آهنگ " مرداد " حمید عسکری




متن (شعر) آهنگ " مرداد " حمید عسکری

من و تو عاشق همیم ، من و تو عاشق همیم
من و تو عاشق همیم ، من و تو عاشق همیم
تو اتاقم جا مونده رد آخرین نگاهت
دارم حسودی می کنم به آینه ی اتاقت
تو رو از دست میدم دارم از دست میرم
من مغرور و ببین دارم سراغت رو از همه می گیرم
بی تو حالم خوش نیست همه رو رنجوندم
تو که نیستی ببینی بین زمین و هوا موندم
واسه تو دل تنگم واسه تو میمیرم
تو که نیستی ببینی چقدر بهونه ت رو می گیرم
پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود
www.dlking.ir
دو سه روزه رفتی عطرت اما مونده
توی این خونه ی سرد یکی تنها مونده
توی این تنهایی با خودم می جنگم
واسه تو میمیرم واسه تو دلتنگم
بی تو حالم خوش نیست همه رو رنجوندم
تو که نیستی ببینی بین زمین و هوا موندم
واسه تو دل تنگم واسه تو میمیرم
تو که نیستی ببینی چقدر بهونه ت رو می گیرم
من و تو عاشق همیم ، من و تو عاشق همیم
من و تو عاشق همیم ، من و تو عاشق همیم
 ♫♫♫♫♫♫               ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت320    حجم: 6.25 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2



نظرتون در مورد آهنگ ؟....
نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 224
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 955
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,143
  • بازدید ماه : 18,613
  • بازدید سال : 183,653
  • بازدید کلی : 19,838,209
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات