loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 3164 دوشنبه 24 مهر 1391 نظرات (0)

9786005096729: ISBN ميباشد

چاي لاغري

معجزه قرن

چاي معجزه گر 2011

مطمئن ترين ، سالم ترين و راحت ترين روش لاغري

ديگر لاغري آسان و سريع يك افسانه نيست ....!

ديگر كمر باريك و اندامي زيبا و جوان يك رو يا نيست ....!

لاغر شدن بدون زحمت و دردسر

اين فرصت بي‌نظير را ازدست ندهيد

لاغري فقط با نوشيدن يك فنجان چاي باورتون ميشه؟!!

لذت چند برابر از نوشيدن يك فنجان چاي داغ

همراه كتاب لاغري در 10 دقيقه به عنوان هديه

شماره پروانه بهداشتي : 200980111303

قيمت : 16200تومان 
قيمت : 13500 
تومان

خريد پستي           خريد پستي

يك بسته شامل 20 تي بگ مي باشد 







رمیکس جدید آهنگ زیبای دوسش دارم  با صدای علی رهبری به همراه متن و تکست اهنگ

راهنمای جستجو : دانلود اهنگ - دانلود اهنگ جدید - دانلود ترانه های جدید - متن اهنگ های جدید - تکست و شعر اهنگ های جدید - رمیکس جدید اهنگ دوسش دارم- دانلود رمیکس جدید اهنگ زیبای دوسش دارم علی رهبری - دانلود رمیکس جدید اهنگ دوسش دارم علی رهبری - دانلود اهنگ علی رهبری - متن اهنگ دوسش دارم علی رهبری - پادشاه دانلود

برای این ساعت شما رمیکس جدید اهنگ دوسش دارم با صدای علی رهبری را به همراه متن و تکست این اهنگ زیبا اماده شده است که میتوانید ان را در ادامه مطلب دریافت کردهو از ان لذت ببرید.

نام اهنگ: رمیکس جدید دوسش دارم // خواننده : علی رهبری

رمیکس : ارین بهاری 

پازل باند


متاسفانه برخي سايت ها براي بهتر و بيشتر ايندکس شدن در گوگل و فريب اين موتور جسنجو در ادامه همه اهنگ ها ، عنوان متن و تکست را ذکر ميکنند ولي با مراجعه کاربر، اثري از شعر نيست. پادشاه دانلود خود را موظف ميداند که وقتي در عنوان يا توضيح، متن اهنگ را ذکر ميکند حتما شعر را اماده نمايد.


متن،تکست (شعر) اهنگ دوسش دارم


یه نفر اومده تو دل من

وای از این دل دل غافل من

دوستش دارم دوستم نداره

دوستم نداره

.

.

.

یه نفر اومده تو دل من

وای از این دل دل غافل من

دوستش دارم دوستم نداره

دوستم نداره

یه نفر اومده عاشقشم

چی میشه اون بگه تو دلشم؟!

دوستش دارم دوستم نداره

دل بی قراره

اون قلب منو آتیش میزنه

درگیرشم حالا اما نمیدونه

چشماش که به چشمام زل میزنه

عاشق میشه بیشتر این دل ِ دیوونه

www.dlking.ir

یکی که من واسه اون میمیرم

نمیشه دست اونو بگیرم

دوستش دارم دوستم نداره

دوستم نداره

دل بی قراره


یه نفر اومده با یه نگاه

دلمو کرده دیوونه حالا

دوستش دارم دوستم نداره

دل بی قراره

اون قلب منو آتیش میزنه

درگیرشم حالا اما نمیدونه

چشماش که به چشمام زل میزنه

عاشق میشه بیشتر این دل ِ دیوونه


برای دانلود از لینک مستقیم روی لینک کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید

لینک مستقیم

کیفیت 128

دوسش دارم (رمیکس)

 

کیفیت 320

دوسش دارم (رمیکس)

 


لینک غیرمستقیم

کیفیت 128

دوسش دارم (رمیکس)

 

کیفیت 320

دوسش دارم (رمیکس)

 برای اطلاع از مطالب و اهنگ های جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید

پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد

با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید

پی نوشت  
یه عمره رفتیم سینما... اخرش نفهمیدیم دسته های صندلی مال خودمونه یا بغل دستمون.....!!!!!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 63
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 464
  • آی پی دیروز : 560
  • بازدید امروز : 1,274
  • باردید دیروز : 3,265
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 7,180
  • بازدید ماه : 7,180
  • بازدید سال : 237,043
  • بازدید کلی : 19,891,599
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات