loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 2318 شنبه 15 مهر 1391 نظرات (1)

http://hamkaran.biz/images/hrayw.gif

بسيار شيك و زيبا

عينك ويفري RAYBAN با فريـــم سفيد

ويژه خانم ها و آقايان شيك پــــوش
http://hamkaran.biz/images/rayw5.jpg
يك مدل فوق العاده مناسب براي دختران وپسران امروزي


يك مدل فوق العاده جذاب براي  خانم ها و آقايان كه

مي خواهند يك خريد راحت را امتحان كنند

قابل ست كردن با لباس هاي اسپرت

مكمل زيبايي و جذابيت شما

فوق العاده شيك و زيبا

قیمت فقط: 19800 تومان

http://hamkaran.biz/product/buy.gif






راهنمای جستجو : دانلود آهنگ - دانلود اهنگ ایرانی - دانلود اهنگ جدید ایرانی - دانلود ترانه های جدید ایرانی - دانلود اهنگ شوک - سعید مولوی - دانلود اهنگ جدید شوک از سعید مولوی - دانلود اهنگ جدید سعید مولوی به نام شوک - متن اهنگ شوک - تکست و شعر اهنگ شوک سعید مولوی - پادشاه دانلود
لحظه های رفتن تو واسه قلب من یه شوک بود 
وقتی که نباشی پیشم .... به خدا  دیوونه میشم
سعید مولوی خیلی زود در جمع خواننده های محبوب قرار گرفت . این هنرمند خوزستانی متولذ سال 64 در اهواز است . پادشاه دانلود برای این ساعت از این هنرمند خوش صدا  اهنگ زیبا و جدید شوک را به همراه متن،تکست (شعر ) اهنگ برای بازدید کنندگان گرامی آماده کرده است. ریتم تند و اجرای مناسب و شاد این اهنگ قطعا مورد رضایت شما قرار خواهد گرفت .
نام آهنگ : شوک // خواننده : سعید مولوی
ترانه و آهنگ : میلاد بهشتی

متاسفانه برخي سايت ها براي بهتر و بيشتر ايندکس شدن در گوگل و فريب اين موتور جسنجو در ادامه همه اهنگ ها ، عنوان متن و تکست را ذکر ميکنند ولي با مراجعه کاربر، اثري از شعر نيست. پادشاه دانلود خود را موظف ميداند که وقتي در عنوان يا توضيح، متن اهنگ را ذکر ميکند حتما شعر را اماده نمايد.

متن،تکست (شعر) آهنگ شوک

ای دل ساده نگیر بهونه 
بازم گرفتی عیبی نداره
شدی دیونه از دست غم ها
بدون همیشه غم نمی مونه
***********
لحضه های رفتن تو واسه قلب من یه شوک بود
وقتی که نباشی پیشم     بخدا دیونه می شم
سردوبی روح شد دستام        نمی دونم چرا تنهام
مگه مال من نبودی          چرا پیش من نموندی
*************
بزار که این بار دنیا بدونه     از بی وفایی شدی دیونه
بازم نشستی تو اوج غم ها
ماتم گرفتی تنهایه تنها
*********
لحضه های رفتن تو واسه قلب من یه شوک بود
وقتی که نباشی پیشم     بخدا دیونه می شم
سردوبی روح شد دستام        نمی دونم چرا تنهام
مگه مال من نبودی          چرا پیش من نموندی


برای دانلود از لینک مستقیم روی لینک کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید

لینک مستقیم

کیفیت 128

شوک

 


لینک غیرمستقیم

کیفیت 128

شوک

 برای اطلاع از جدیدترین مطالب و آهنگ ها عضو شده و ای میل خود را وارد کنید

پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد

با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید

پی نوشت  
بدرود را نگفته... برای سلام تو، از اولین دقیقه دلم تنگ میشود.....!!!!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رضا ایمانی در تاریخ 1391/07/15 و 23:23 دقیقه ارسال شده است

سلام سعید جان عزیز دلم یکی از ارزو های من اینه که یک روزی تو رو از نزدیک ببینم عاشقتم بخدا عاشق صدات عاشق همه اهنگهاتم زندگیم با دوتا البوم که ازت دارم خلاصه میشه شاید کسی بگه این پسر چی میگه اما من عاشقتم سعید جان چشم به راه خبر ها و اهنگهاتم شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 201
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 430
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 3,060
  • باردید دیروز : 665
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 17,068
  • بازدید ماه : 17,068
  • بازدید سال : 246,931
  • بازدید کلی : 19,901,487
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات