loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 5612 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

اهنگ زیبای شهرام شکوهی به نام مدارا + متن آهنگ و اکورد

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ - اهنگ ایرانی - دانلود ترانه های ایرانی - اهنگ زیبا - دانلود اهنگ زیبای مدارا - دانلود اهنگ مدارا - دانلود اهنگ مدارا با صدای شهرام شکوهی - دانلود اهنگ زیبای شهرام شکوهی به نام مدارا - متن اهنگ مدارا از شهرام شکوهی - اکورد اهنگ مدارا از شهرام شکوهی - متن، اکورد و دانلود اهنگ مدارا- پادشاه دانلود

در ادامه البوم مدارا از شهرام شکوهی اینبار اهنگ زیبای مدارا را به همراه متن آهنگ و اکورد ان ، برای شما قرار دادیم. در چند پست اینده هم بقیه اهنگ ای این البوم زیبا را قرار خواهیم داد.

نام آهنگ : مدارا از البوم مدارا // خواننده : شهرام شکوهی

ترانه های البوم  : علی بحرینی ، شهرام شکوهی و محمد علی شیرازی

تنظیم : حسین کاشانیان


بیا با من مدارا کن که من مجنونم و مستم

اگر از عاشقی پرسی بدان دلتنگ آن هستم

بیا با من مدارا کن که من دل غمگین و جان خستم

اگر از درد من پزسی بدان لب را فرو بستم



بیا از غم شکایت کن که من همدرد تو هستم

بیا شکوه از دل کن که من نازک دلی خستم

جدایی را حکایت کن که من زخمی آن هستم




اگر از زخم دل پرسی برایش مرهمیبستم


مجنونم و مستم به پای تو نشستم

آخر ز بدیهات بیچاره شکستم


مجنونم و مستم به پای تو نشستم

آخر ز بدیهات بیچاره شکستم


برو راهه وفا آموز که من بار سفر بستم

دگر اینجا نمی مانم رهایی از وفا جستم 

برو عشق از خدا آموز که من دل را بر او بستم

نمیخواهمتو را دیگر بدان از دام تو جستم


مجنونم ومستم به پای تو نشستم

آخر ز بدیهات بیچاره شکستم

مجنونم و دل را به چشمان تو بستم

هشیار شدم آخر از دام تو جستم


مجنونم ومستم عاشقم و خستم



آهنگ : مدارا


آلبوم : مدارا


خواننده : شهرام شکوهی


ریتم: اسپانیش 4/4


گام : ر مینور


توجه : اینوروتور رو به صورت کشیدن روی سیم ها یا اگه خواستید آرپژ بزنید . خیلی زیبا میشه .


( F<--  Bb  <--  C  <-- Dm )


C                            Dm 


بیا با من مدارا کن که من مجنونم و مستم


         F                         Bb 


اگر از عاشقی پرسی بدان دلتنگ آن هستم


C                            Dm 


بیا با من مدارا کن که من غمگین و دل خستم


         F                  Bb 


اگر از درد من پرسی بدان لب را فرو بستم


 C                            Dm 


بیا از غم شکایت کن که من همدرد تو هستم


         F                  Bb 


اگر از همدلی پرسی بدان نازک دلی خستم


 C                            Dm 


بیا از درد حکایت کن که من محتاج این هستم


         F                  Bb 


اگر از زخم دل پرسی بدان مرهم بر آن بستم

 F           Bb         C        Dm


مجنونم و مستم به پای تو نشستم


F        Bb      C      Dm


آخر ز بدیهات بیچاره شکستم


  C                            Dm 


برو راه وفا آموز که من بار سفر بستم


         F                  Bb 


اگر از مقصدم پرسی بدان راه رها جستم


  C                            Dm 


برو عشق از خدا آموز که من دل را بر او بستم


         F                  Bb 


اگراز عاقبت پرسی بدان از دام تو جستم


 F           Bb         C        Dm


مجنونم و مستم به پای تو نشستم

F        Bb      C      Dm


آخر ز بدیهات بیچاره شکستم


 F           Bb         C        Dm


مجنونم و دستم به دامان تو بستم


F        Bb      C      Dm


هشیار شدم آخر از دام تو جستم


 


C                            Dm 


مجنون ........................

      F                  Bb 


............................مستم


C                            Dm 


عاشق .........................


    F                    Bb 


.....................عاشقم و خستم


لینک های دانلود

لینک 1


مدارا


لینک 2


مدارا   


با +1 این مطلب را  در گوگل محبوب کنید.

پی نوشت  
اگر زندگیم در یک کاسه اب خلاصه میشد... آن را بدرقه راحت میکردم...!!!



آموزش طراحی صفحات وب در 10 دقیقه

بدون هیچگونه اطلاعات قبلی میتوان به راحتی سایت طراحی نمود.

به سادگی و بدون صرف هزینه های گزاف صفحات HTML بسازید!

نیازی به صرف هزینه های گزاف و زمان نیست...

با استفاده از این مجموعه یک طراح حرفه ای در زمینه صفحات وب شوید!

شامل 150 دقیقه آموزش

کاملا به زبان فارسی و به صورت تصویری

به همراه نرم افزار های مربوطه

برای اولین بار در ایران به زبان فارسی

» قیمت: 7,800 تومان
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 509
  • آی پی دیروز : 536
  • بازدید امروز : 4,725
  • باردید دیروز : 2,311
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 12,942
  • بازدید ماه : 12,942
  • بازدید سال : 242,805
  • بازدید کلی : 19,897,361
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات