loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1129 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)

عطر cigar gold رایحه ای دلنشین بخصوص برای افرادی که سیگار مصرف مینمایند این محصول با ترکیبات اسانسی بوی سگار را تبدیل به یک بوی دلنشین مینماید که حتی افراد غیره سیگاریی که این ادکلن را استفاده مینمایند بوی آن را تشخیص نخواهند داد 100% تضمینی

http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/cigar/12.jpghttp://asiapars.uploadasiapars.info/aks/cigar/unnamed.jpg

مقدار مایع: 30ml

کشور سازنده: پاریس- لندن-نیویورگ

مدل: مردانه

برای مشاهده محصول در فروشگاه معتبر خارجی و دیدن قیمت و شکل محصول کلیک نمائید

» قیمت: 29,500 تومان


راهنمای جستجو : دانلود موسیقی - موسیقی بیکلام - موسیقی بیکلام خارجی - حادثه آئورورا - قربانیان آئورورا - هانس زیمر - تازه ترین اثر هانس زیمر - پادشاه دانلود 


Hans Zimmer – Aurora
 
بعد از حادثه تراژیک تیراندازی و قتل مردم، در صف تماشای فیلم در آئورورا Aurora در کلردوا، دوست‌داران سینما، خیلی نگران بودند که این واقعه دردناک از لحاظ روحی چه بر سر عوامل فیلم خواهد آورد و آنها چگونه به این حادثه واکنش خواهند داد. در همان روزهای اول کریستین بیل به دیدار مجروحان حادثه رفت تا آنها را تسلی دهد.
نولان هم در بیانه‌ای از طرف خود و بازیگران این پروژه گفت: «از طرف بازیگران و دیگر دست‌اندکاران فیلم سینمایی «خیزش شوالیه تاریکی» می‌خواهم ژرفای اندوهمان را در رابطه با این فاجعه بی‌معنی که برای تمامی شهروندان آئورورا اتفاق افتاده است، بیان کنم. من به جز این موضوع که قربانیان این حادثه در شب گذشته در حال تماشای فیلم بودند، چیز دیگری نمی‌دانم و به دنبال کشف جزئیات بیشتری درباره این حادثه نیز نخواهم بود. من معتقدم فیلم‌ها یکی از قالب‌های هنری بزرگ آمریکایی است و تقسیم تجربه تماشای یک داستانی که روی پرده سینما نقل می‌شود یک تفریح لذت بخش و مهم است.
سینما خانه من است و فکر این که شخصی با انجام یک کار وحشیانه غیرقابل تحمل به این مکان مقدس و امیدوارکننده هتک حرمت کند برای من ویران کننده است. هیچ کدام از ما کلمه‌ای نمی‌توانیم بیان کنیم که بتواند احساسات ما درباره قربانیان بی گناه این جنایت مخوف و ترسناک را ابراز کند، اما ما و فکرمان همیشه با آنها و خانواده‌های آنها است.»
اما کار زیباتر و ماندگارتر را هانس زیمر انجام داده است، او با زیبایی هنر به جدال دیوانگی و بی‌رحمی رفته است و  تک‌آهنگی بسیار زیبا با نام Aurora  ساخته است که آن را تقدیم به قربانیان حادثه کرده است.
زیمر این آهنگ را در لندن در روزهای بعد از حادثه خلق کرده است. این موسیقی در بطن خود در آن واحد جلوه‌ای از شکوه، سوگ و تسلی را ارائه می‌دهد.
این موسیقی ناب، از آن دسته موسیقی‌هایی است که به باور من در ذهن شنوندگان، تنها اندوه حادثه نابخردانه آئورورا را به یاد نخواهد آورد، بلکه ما را یاد همه فقدان‌ها، بی‌رحمی‌ها و فجایعی خواهد انداخت که در همه جای دنیا، در نتیجه حماقت‌ها و خودخواهی‌ها و کج‌فهمی‌های نوع بشر ایجاد می‌شوند.
با گوش کردن به آئورورای هانس زیمر، بی‌اختیار زمین را از بالا را تصور می‌کنم، سیاره زیبایمان را، ‌این «نقطه رنگ پریده آبی» Pale Blue Dot را که از دید یک ناظر فرضی غیرزمینی، هیچگاه نمی‌تواند بستری برای خشونت‌هایی باشد که هر روز به نحوی در جایی از سیاره‌مان می‌بینیم.


But Hans Zimmer has done a beautiful and lasting, he struggles with madness and cruelty is a beautiful art and very beautiful single is called Aurora, which is dedicated to the victims.
Zimmer's music is created in London in the days after the incident. The music in your heart at the same expression of the glory, grief and provide comfort.
This is pure music, I believe that in the minds of those Rock listeners will remember only the sad incident Aurora unintelligent, but remember all of us, will put Byrhmyha and tragedies in the world, the folly and Kjfhmyhay arrogance and mankind are created.
With Aurora listening to Hans Zimmer, uncontrollably from the ground up, I imagine, a beautiful planet, this "pale blue dot» Pale Blue Dot hypothetical observer who saw an unearthly, never can be admitted each day for violence in a way where we see the Syarhman


 

 

Selected Tracks Album
Download  Download  

Password : www.radiobaran.com

 Size :   04  Mb

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 461
  • آی پی دیروز : 326
  • بازدید امروز : 2,204
  • باردید دیروز : 1,041
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,845
  • بازدید ماه : 4,845
  • بازدید سال : 234,708
  • بازدید کلی : 19,889,264
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات