loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 302 دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
http://hamkaran.net/upload/uc_2462.jpg


آهنگ جدید یاسر بینام به نام مادرانه بهمراه متن(شعر)

با دو کیفیت، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

نام آهنگ : مادرانه // خواننده : یاسر بینام

تنظیم : فرزان حسنوند

Song name: Madaraneh                Singer: Yase Binam

Arrangement: Farzan Hasanvand

Download  Yaser Binam  New song called Madaraneh

متن(شعر) آهنگ " مادرانه " یاسر بینام


به نام خالق من خدای وطنم ایران

خاک مشتی آبو لوتی آو..

مملکته مولام که خاک پاش رو ت.. بود

اون زمان که دنیا دسته شیران بودو تا چشم کار میکرد اسمش ایران بود

نمیخوام که با تاریخ بشونمت یا هر چی که میدونیو با ریتم بخونم هی

یا بگم از گذشتمو افتخار کنم یا بگم چجوری صاحب اعتبار شدم

ولی بد نیست بدونی وقتی تپه خاک بودی ما داشتیم بزرگترین امپراطوری

تو که کشورتو ۴۰ سال پیش خودم ساختم پس با چه رویی ادعا رو خلیج میکنی

نه بد نیست بدونی اجداد محجوبم وقتی درگیر فکرای ژرف بودن

اون زمان که بودیم مهد فرهنگو هنر مرده هایه پدراتون رو درخت بودن

درگیر جنگ شدیم سالها بارها از مغولایه وحشی تا بعثیا و یارهاش

و جنگی که همیشه این پا خورمون جنگ با خودمون

ما نسبت به همدیگه بیخیال شدیم واسه هم رفیق نیمه راه شدیم

همه خوبیارو از دل پاک کردیم ۳ هزار میلیاردو زیر خاک کردیم

فک میکردم واسه اینکه خدامو ببینم باید ویزایه کشور عربی رو بگیرم

ولی هر چی کعبه طواف کردم شد سلاح تو دست قاتلایه بی رحم

تو این منطقه ی چالشو رکود پر سگایه داعشو سعود

نمه نمه پولامو عرق میکنم ولی نمیدم به سعودیو وهبی بخورن

ایران مادر امیر کبیره ایران زادگاه مردان دلیره

ایران مادر شیرزنایی که نسخشون هیچ موقع زمین ندیده

ایران مادر امیر کبیره ایران زادگاه مردانه دلیره

ایران مادر دلسوزیه که از غمه بچه هاش موهاش سفیده

مثه دوره جاهلی که میزنه زیرش

خودمون اسطوره میسازیمو میپرستیمش

باید بریزم همه ای این خاکو به سرم

تقصیر خودم بوده هر چی اومده به سرم

تا دیدن اتحادمون طاعون گرفت رفت

اومدن رو دیوارامون با خون نوشتن

اگه میخوای حکومت باشه تو دستات عرب و سیر عجمو گشنه نگه دار

و اون قلم فروش که هیچی نیست تویی

تهدید به سیاست پوپولیست شدی

رسمه نظام بردگی اینه اونا دیکته میکنن توام بنویس فوری

همونایی که شیرامون شره ای کردن تا شغلا تو شهر مثه شیرا بگردن

من ساده بودم به گور میدویدم اونا سوخته تریاک و با پول میخریدن

دشمنا شدن سوار جهلم و جهل ناصرالدین شاهای احمق

من تحقیر شدم با یه وام یه سیلی جاش نفتو گازمونو بردن مسیر اونا

حالا از دنیا منو طردم کردن که تو الان جنون قدرت برداشتی

ولی نه من هنوز پیشه تو سر خم کردم نه تو دست از اون غرور کهنت برداشتی

به خدا این حرفارو از کینه نمیزنم من سنگ خودمو به سینه نمیزنم

من صدای سه نسلم از روزایه جنگ تا سه نسل بعد

من صدای اونایی ام که وایستادن تا روزایه طولانی سر شه

اون که رفتو گفت ایران ناموسمونه اونکه خون داد تا کشور رو ناموس بمونه

و اونا که با دشمنه بی شرف جنگیدن تا یه وجب از خاکو بهش ندن

همونایی که ماها مدیونشونیم یعنی عربای با وفای کشورم

ایران مادر امیر کبیره ایران زادگاه مردانه دلیره

ایران مادر شیرزنایی که نسخشون هیچ موقع زمین ندیده

ایران مادر امیر کبیره ایران زادگاه مردانه دلیره

ایران مادر دلسوزیه که از غم بچه هاش موهاش سفیده

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫پادشاه دانلود مرجع آهنگ های جدید♫♫♫

♫♫♫♫♫♫    WWW.DLKING.IR    ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320 حجم: 9.39 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128 حجم: 3.76 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

پخش آهنگ


متن،کدپخش و دانلود آهنگ جديد
کد پخش آهنگ " مادرانه " یاسر بینام در وبلاگ شما





دارای دوربیــــــن و رادیــو FM و منـــــــوی فارســـــــــی

دارای نرم افزارهای شبکه اجتماعی نظیر واتساپ و فیسبوک

با صـــرف هـــزینـــه ای نــــاچیـــز صاحبHTC ONE  شـــوید

http://hamkaran.net/upload/uc_2450.jpg

 

گوشی موبایل دو سیم کارت همزمان فعال طرح HTC One

دارای شارژر , هدفون, و هندزفری طرخ Beats بسته بندی شیک

شما میتوانید همزمان 2 سیم كارت در یك گوشی به صورت فعال داشته باشید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 219
  • آی پی دیروز : 232
  • بازدید امروز : 941
  • باردید دیروز : 1,086
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 6,831
  • بازدید ماه : 2,027
  • بازدید سال : 200,256
  • بازدید کلی : 19,854,812
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات