loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 359 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

گيره فرم دهنده و كوچك كننده بيني

Nose UP

آيا از بزرگي و بد فرمي بيني خودناراضي هستيد؟

آيا مي خواهيد جراحي زيبايي كنيد؟

آيا از عوارض جراحي و بيهوشي خبر داريد؟

آيا راه ديگري براي داشتن بيني ايده آل بدون عمل جراحي وجود دارد؟

محصول برگزيده و پرفروش آرايشي بهداشتي اروپا را هم تست كنيد!

پديده زيبايي سال ۲۰۱۲ در اروپا

آخرين قدم را براي جذابيت برداريد!

فقط با ۲۰ دقيقه استفاده در روز …

بدون كوچكترين عوارض جانبي

تاثير اعجاب انگيز نوزآپ در مدت زمان بسيار كوتاه

تا حدي است كه خودتان نيز باورتان نمي شود

پدهاي استفاده شده در گيره كوچك كننده از جنس ضد باكتري

 و دئودورانت كه به هيچ وجه به پوست شما آسيب نمي رساند…

براي اولين بار در ايران

10500 تومان


آهنگ جدید یاسر محمودی به نام دلم گرفته بهمراه متن(شعر)

بالاترین کیفیت، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

نام آهنگ : دلم گرفته // خواننده : یاسر محمودی

ترانه : هومن کمال زارع //آهنگ و تنظیم : یاسر محمودی // میکس : محمد کلهر


متن(شعر) آهنگ " دلم گرفته " یاسر محمودی


روزای گرم تابستون بی تو خیلی سرد گذشتن

درد من نبودنت نیست… غصه هام از حد گذشتن

بی تو خواسته های قلبم… اون چیزی که من میگم نیست

من بی تو آرومم اما… حرف من حرف دلم نیست

دوباره دلم گرفته… منِ عاشقِ دیوونه

واسه پیدا کردن تو… میشینم تو راه خونه

دوباره تمومِ دنیام…. شده رنگ فصل پاییز

هر چی از تو مینویسم…. میشه آهنگ’ غم انگیز

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫پادشاه دانلود مرجع آهنگ هاي جديد♫♫♫

میدونی وقتی نباشی…. بی تو من خاموشه دنیام

تو برام قصه ی عشقی… زنده نمیشه تو شب هام

میدونی کار خدا بود…. به تو افتاده مسیرم

منو از خودم رها کن بزار با تو جون بگیرم

دوباره دلم گرفته

♫♫♫♫♫♫    WWW.DLKING.IR    ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320 حجم: 7.14 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

پخش آهنگ


متن،کدپخش و دانلود آهنگ جديد
کد پخش آهنگ " دلم گرفته " یاسر محمودی در وبلاگ شما





گوشی نوکیا

مدل 1100

معروف ترین و پر فروش ترین گوشی جهان

یک گوشی نوستالژیک مورد پسند همگان

با این گوشی به خاطرات گذشته بازگردید

پرطرفدار ترین گوشی دهه 80 شمسی

دارای بازی های خاطره انگیز 2 - Snake II , Space Impact+(مار گرسنه )

دارای چراغ قوه پر نور

دارای کیبور فارسی

در یک رنگ مشکی

64000 تومان
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 47
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 483
  • آی پی دیروز : 536
  • بازدید امروز : 4,113
  • باردید دیروز : 2,311
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 12,330
  • بازدید ماه : 12,330
  • بازدید سال : 242,193
  • بازدید کلی : 19,896,749
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات