loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 330 سه شنبه 08 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
مونوپاد


آهنگ جدید معین طیبی به نام به عشق تو بهمراه متن (شعر)

با دو کیفیت، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

Download  Moien Tayebi  New song called Love you

نام آهنگ : به عشق تو // خواننده : معین طیبی

ترانه : علی استیری // آهنگ و تنظیم : سعید سام

Song name:  Love You                 Singer: Moein Tayebi

Lyrics: Ali Estiri       Music &  Arrangement: Saied Sam

متن(شعر) آهنگ " به عشق تو " معین طیبی


هنوزم شبا با نگات سر میشه

تو میخندی دنیا قشنگتر میشه

من این حال خوب و به تو مدیونم

به هر قیمتی من باهات میمونم

من از غصه های تو غمگین میشم

به دنیا بدون تو بدبین میشم

با تو زندگی سخت و تکراری نیست

کنارت دیگه حس بیزاری نیست

من هرچی که دارم به عشق توئه

اگه جون میزارم به عشق توئه

بیا دستاتو حلقه کن دور من

اگه بیقرارم به عشق توئه

من هرچی که دارم به عشق توئه

اگه جون میزارم به عشق توئه

بیا دستاتو حلقه کن دور من

اگه بیقرارم به عشق توئه

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫پادشاه دانلود مرجع آهنگ های جدید♫♫♫

من تو رویا سر روی شونه هات میذارم

تو که باشی هرچی میخوام بدست میارم

من اینجامو تو که پیشم نیستی عزیزم

هرجایی باشم هرجایی باشی باز دوست دارم

من هرچی که دارم به عشق توئه

اگه جون میزارم به عشق توئه

بیا دستاتو حلقه کن دور من

اگه بیقرارم به عشق توئه

♫♫♫♫♫♫    WWW.DLKING.IR    ♫♫♫♫♫♫       


آهنگ با کيفيت 320 حجم: 8.96 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128 حجم: 3.58 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

پخش آهنگ

متن،کدپخش و دانلود آهنگ جديد


کد پخش آهنگ " به عشق تو " معین طیبی در وبلاگ شما







مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 198
  • آی پی دیروز : 232
  • بازدید امروز : 831
  • باردید دیروز : 1,086
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 6,721
  • بازدید ماه : 1,917
  • بازدید سال : 200,146
  • بازدید کلی : 19,854,702
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات