loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 760 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)


آهنگ جدید محسن یگانه به نام ناامیدم میکنی بهمراه متن(شعر)

با دو کیفیت، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

Download  Mohsen Yeganeh  New song called You Disappointed Me

نام آهنگ : ناامیدم میکنی // خواننده : محسن یگانه 

ترانه، آهنگ و تنظیم : محسن یگانه // میکس : آرش پاکزاد

Song name:  You Disappointed Me                 Singer:  Mohsen Yeganeh

Lyrics & Music & Arrangement: Mohsen Yeganeh      Mix: Arash Pakzad

متن(شعر) آهنگ " ناامیدم میکنی " محسن یگانه 


دیگه شوقی واسه دیدنم نداری

منی که زندگیمو پای تو باختم

هیچی نگفتمو تنها نشستم و

پای تو سوختم و سوختم و ساختم

ساکتم و حرفام بغض میشه تو سینه م

میرم یه گوشه ای تنهایی میشینم

ظاهرم خوبه ولی حالم اصلاَ خوش نیست

روبرومی اما خوابت رو میبینم..

نا اُمیدم میکنی از هرچی عشقه

وقتی رهام میکنی به حال خودم

بی تفاوت رد میشی و میپرسم

اصلاً چی شد عاشقت شدم

نا اُمیدم میکنی از هرچی عشقه

وقتی رهام میکنی به حال خودم

بی تفاوت رد میشی و میپرسم

اصلاً چی شد عاشقت شدم

 ♫♫♫♫♫♫

♫♫♫پادشاه دانلود مرجع آهنگ های جدید♫♫♫

چه جوری چند وقته حرفات این رنگی شد

از بودنت تو دنیام چی بوده سهمم

دیگه باورکردن حرفات آسون نیست

دیگه زبون چشماتو نمیفهمم

چشمات ازم رد میشه نمی بینه

انگار نیستم همه ی روزام اینه

خیلی وقته حالمو نمیدونی

انگار هستم که منو برنجونی

نا اُمیدم میکنی از هرچی عشقه

وقتی رهام میکنی به حال خودم

بی تفاوت رد میشی و میپرسم

اصلاً چی شد عاشقت شدم

نا اُمیدم میکنی از هرچی عشقه

وقتی رهام میکنی به حال خودم

بی تفاوت رد میشی و میپرسم

اصلاً چی شد عاشقت شدم

 ♫♫♫♫♫♫               ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320 حجم: 8.84 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128 حجم: 3.53 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

پخش آهنگ

متن،کدپخش و دانلود آهنگ جدید


کد پخش آهنگ " نا امیدم میکنی " محسن یگانه در وبلاگ شما





مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 343
  • آی پی دیروز : 560
  • بازدید امروز : 789
  • باردید دیروز : 3,265
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 6,695
  • بازدید ماه : 6,695
  • بازدید سال : 236,558
  • بازدید کلی : 19,891,114
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات