loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 542 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (1)

آهنگ جدید پویا بیاتی به نام مروارید بهمراه متن(شعر)

بالاترین کیفیت،پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

تام آهنگ : مروارید // خواننده : پویا بیاتی

ترانه : پویا بیاتی // آهنگ : فواد غفاری // تنظیم : مهدی خیر خواهی 

متن(شعر) آهنگ " مروارید " پویا بیاتی


ممنونم از چشمی که واسه دیدن من باز کردی

خندیدی و شیرین ترین صبح منو آغاز کردی

حالم سر جاشه تو که باشی همیشه در کنارم

تنهات نمیذارم تو هم تنها نرو تنها نذارم

آغاز میشی تا به من ثابت کنی که دلنوازی

آوار میشم تا منو از آجر اول بسازی

دریایی و تعریفت و از ماهی ها خیلی شنیدم

دریایی و من بی نهایت در تو مروارید دیدم

آغاز میشی تا به من ثابت کنی که دلنوازی

آوار میشم تا منو از آجر اول بسازی

دریایی و تعریفت و از ماهی ها خیلی شنیدم

دریایی و من بی نهایت در تو مروارید دیدم

♫♫♫♫♫♫

حرفی بزن شعری بخون کام جهانم و عسل کن

بی من نرو با من بمون حال منو ضرب المثل کن

هر وقت می بینی منو حالم غرور انگیز میشه

هر وقت که چشمات و می گیری ازم پاییز میشه

آغاز میشی تا به من ثابت کنی که دلنوازی

آوار میشم تا منو از آجر اول بسازی

دریایی و تعریفت و از ماهی ها خیلی شنیدم

دریایی و من بی نهایت در تو مروارید دیدم

آغاز میشی تا به من ثابت کنی که دلنوازی

آوار میشم تا منو از آجر اول بسازی

دریایی و تعریفت و از ماهی ها خیلی شنیدم

دریایی و من بی نهایت در تو مروارید دیدم

♫♫♫♫♫♫             ♫♫♫♫♫♫


آهنگ با کيفيت 320 حجم: 5.55 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

پخش آهنگ

متن،کدپخش و دانلود آهنگ جدید


کد پخش آهنگ " مروارید " پویا بیاتی در وقلاگ شما



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط morteza.73 در تاریخ 1393/09/26 و 16:27 دقیقه ارسال شده است

واقعا قشنگ میخونه من که طرفدارشم به شدت شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 191
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 428
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 2,626
  • باردید دیروز : 665
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 16,634
  • بازدید ماه : 16,634
  • بازدید سال : 246,497
  • بازدید کلی : 19,901,053
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات