loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 364 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید مجید یحیایی به نام کی گفته بهمراه متن (شعر)

با دو کیفیت، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ کی گفته از مجید یحیایی- متن و تکست آهنگ کی گفته مجید یحیایی- کد پخش آهنگ کی گفته مجید یحیایی 

آهنگ جديد و بسيار زيباي مجید یحیایی  به نام " کی گفته  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نموده و کد پخش اين آهنگ زيبا در وبلاگ يا سايت خود را مشاهده نماييد. 

نام آهنگ : کی گفته // خواننده : مجید یحیایی

ترانه ، آهنگ و تنظیم : مجید یحیایی

متن(شعر) آهنگ " کی گفته " مجید یحیایی


کی گفته من از تو دل می کنم

کی گفته از تو ساده می گذرم

کی گفته من دوست ندارم

عشقم و زیر پاهام می ذارم

باور نکن اینا همش دروغه

تو رو می خوان از من جدا کنن

به من بگو کی گفته روزگارش و سیاه کنم

کی گفته من از تو دل می کنم

کی گفته از تو ساده می گذرم

کی گفته من دوست ندارم

عشقم و زیر پاهام می ذارم

باور نکن اینا همش دروغه

تو رو می خوان از من جدا کنن

به من بگو کی گفته روزگارش و سیاه کنم

پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود

www.dlking.ir

واسه عشق تو مگه من کم گذاشتم مگه عمرم و به پات نذاشتم

به من بگو کی گفته که میگی سر روی شونه های تو نذاشتم

بگو حرفاش و باور نداری  نمک رو زخم من نذاری

به من بگو کی گفته می خوای اشک رو این چشای من بذاری

پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود

کی گفته من از تو دل می کنم

کی گفته از تو ساده می گذرم

کی گفته من دوست ندارم

عشقم و زیر پام می ذارم

باور نکن اینا همش دروغه

تو رو می خوان از من جدا کنن

به من بگو کی گفته روزگارش و سیاه کنم

♫♫♫♫♫♫            ♫♫♫♫♫♫

پخش آهنگ

آهنگ با کيفيت320    حجم: 8.26 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت128    حجم: 3.31 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد


کد پخش آهنگ " کی گفته " مجید یحیایی در وبلاگ ها

کد زیر را در محل مناسب و دلخواه وبلاگ خود کپی کنید




مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 139
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 413
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 1,546
  • باردید دیروز : 665
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 15,554
  • بازدید ماه : 15,554
  • بازدید سال : 245,417
  • بازدید کلی : 19,899,973
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات