loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 536 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام اصلا صداش کردی بهمراه متن (شعر)

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ اصلا صدام کردی بنیامین بهادری - متن و تکست آهنگ اصلا صدام کردی بنیامین بهادری

آهنگ جديد و بسيار زيباي بنیامین بهادری   به نام " اصلا صداش کردی  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید

نام آهنگ : اصلا صداش کردی // خواننده : بنیامین بهادری 

ترانه : فرید احمدی // آهنگ : بنیامین بهادری //تنظیم : محمد مجرلو

پخش آهنگ " اصلا صداش کردی " بنیامین بهادری




متن (شعر) آهنگ " اصلا صداش کردی " بنیامین بهادری

هر کی به من میرسه ازم اینو می پرسه
اون تو رو تنهات گذاشت
اون تو رو دوست نداشت
یا تو رهاش کردی کم اعتناش کردی
تو هم نگاش کردی تو هم تلاش کردی
وقتی که داشت می رفت وقتی میذاشت می رفت
اصلا صداش کردی گریه براش کردی
نه دست من نه دست اون بود
آره ولی به خدا عشق با ما نا مهربون بود
شدیم اینطوری جدا
نه دست من نه دست اون بود
آره ولی به خدا عشق با ما نا مهربون بود
شدیم اینطوری جدا
من از این که دوست دارم دیگه دست بر نمی دارم
و از این که دوست دارم دیگه دست بر نمی دارم
واسه تو حتی از عشقم رد کردم
هر کاری از دستم بر اومد کردم
من از این که دوست دارم دیگه دست بر نمی دارم
و از این که دوست دارم دیگه دست بر نمی دارم
واسه تو حتی از عشقم رد کردم
هر کاری از دستم بر اومد کردم
پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود
www.dlking.ir
دلم دقیقا واسه تو تنگ شده دلم عمیقا واسه تو تنگ شده
دل شاید بازم یه کاری کنه عشق  بازم یه کاری کنه
دلم دقیقا واسه تو تنگ شده دلم عمیقا واسه تو تنگ شده
دل شاید بازم یه کاری کنه عشق شاید بازم یه کاری کنه
نه دست من نه دست اون بود
آره ولی به خدا عشق با ما نا مهربون بود
شدیم اینطوری جدا
نه دست من نه دست اون بود
آره ولی به خدا عشق با ما نا مهربون بود
شدیم اینطوری جدا
من از این که دوست دارم دیگه دست بر نمی دارم
و از این که دوست دارم دیگه دست بر نمی دارم
واسه تو حتی از عشقم رد کردم
هر کاری از دستم بر امد کردم
من از این که دوست دارم دیگه دست بر نمی دارم
و از این که دوست دارم دیگه دست بر نمی دارم
واسه تو حتی از عشقم رد کردم
هر کاری از دستم بر امد کردم
♫♫♫♫♫♫          ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت320    حجم: 6.90 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2



نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت128    حجم: 3.12 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
برچسب ها دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام اصلا صداش کردی , دانلود آهنگ اصلا صداش کردی از بنیامین بهادری , دالود آهنگ جدید اصلا صداش کردی از بنیامین بهادری , دانلود آهنگ جدید بنیامین به نام اصلا صداش کردی , دانلود آهنگ اصلا صداش کردی از بنیامین , آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام اصلا صداش کردی , آهنگ اصلا صداش کردی از بنیامین بهادری , آهنگ جدید اصلا صداش کردی از بنیامین بهادری , آهنگ اصلا صداش کردی از بنیامین , متن آهنگ اصلا صداش کردی از بنیامین بهادری , متن و تکست آهنگ اصلا صداش کردی از بنیامین بهادری , متن آهنگ اصلا صداش کردی از بنیامین , متن و دانلود آهنگ اصلا صداش کردی از بنیامین بهادری , متن و دانلود آهنگ اصلا صداش کردی از بنیامین , متن تکست و دانلود آهنگ اصلا صداش کردی از بنیامین , متن تکست و دانلود اصلا صداش کردی از بنیامین بهادری , پادشاه دانلود , دانلود آهنگ اصلا صداش کردی از بنیامین بهادری با بالاترین کیفیت , دانلود آهنگ اصلا صداش کردی از بنیامین با لینک مستقیم , متن و دانلود آهنگ اصلا صداش کردی از بنیامین با پخش آنلاین ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 150
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 403
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 1,388
  • باردید دیروز : 665
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 15,396
  • بازدید ماه : 15,396
  • بازدید سال : 245,259
  • بازدید کلی : 19,899,815
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات