loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 660 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

میکروتاچ مکس

Micro Touches Max Hair Trimmer Model Number:WS-3042موزن گوش وبینی میکروتاچزماکس سری جدیدوباقابلیت بالای مدل قبلی است که برای مسافرت ویادرمحیط کارواتومبیل این موزن شامل یک چراغ کوچک است که به شماامکان می دهد بادقت بیشتری موهای هرقسمت ازبدن خودراازبین ببرید.بدون خراشیدگی وبریدگی با۵۰%قدرت بیشترنسبت به مدل قدیمی بااستفاده ازباطری قلمیXAAAو…..

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 19.000 تـومان

    

 

شیلنگ

طول این شیلنگ کارواش حدود 5 متر می باشد که به محض باز کردن شیر آب طول آن به 3 برابر افزایش یافته و 15 متر می شود. این شیلنگ جادویی به صورت خودکار با باز کردن شیر آب تا سه برابر طول اولیه اش گسترش می یابد و آب را با فشار و به صورت اسپری و معمولی بیرون می پاشد.
فقط کافیست تا شیر آب را باز کنید تا این شیلنگ تا سه برابر اندازه اولیه خود قد کشیده و بزرگ شود و با بستن شیر آب به اندازه اولیه خود باز گردد و به اندازه یک بسته دستمال کاغذی شود! یکی دیگر از مزیت های ایکس هوز دستگاه آب پاش آن می باشد که دارای هفت نوع عملکرد پاشیدن آب می باشد که می توانید آن را با توجه به نیاز خود تنظیم نمایید و از استفاده آن لذت ببرید.

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 45.000 تـومـان
    
 

آهنگ جدید هومن ارا به نام من عاقل نمیشم بهمراه متن (شعر) آهنگ

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ جدید هومن ارا به نام من عاقل نمیشم - متن و تکست آهنگ من عاقل نمیشم از هومن آرا

آهنگ جديد و بسيار زيباي هومن آرا  به نام " من عاقل نميشم  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید

نام آهنگ : من عاقل نمیشم // خواننده : هومن آرا

ترانه : کیوان ناظری // آهنگ : هومن ارا // تنظیم و میکس : شاهین دانشجو

پخش آهنگ " من عاقل نمیشم " هومن ارا



متن (شعر) آهنگ " من عاقل نمیشم " هومن ارا

واسه من که فکرش ببین  حتی سخته که روزی ندارم تو رو
روزایی که با تو تو این خونه رفت و  ببین و نرو
مگه میشه ساده یه عمر خاطرات و به اسونی رد کرد
ته قصه مون و ته عشقمون و کی اینجوری بد کرد
واسه تو یه عمری یه دیوونه بودم
که ترکم کنی .. من عاقل نمیشم تو دیونه تر شو که ترکم کنی
واسه تو یه عمری یه دیوونه بودم
که ترکم کنی .. من عاقل نمیشم تو دیونه تر شو که ترکم کنی
 پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود
www.dlking.ir
بمون و تو هر جا که رفتیم به من تکیه کن
سرت رو دوباره رو شونه ام بزار گریه کن
همه لحظه های من ارومه با دیدنت
کنارم بمون و خلاصم کن از رفتنت
واسه تو یه عمری یه دیوونه بودم
که ترکم کنی .. من عاقل نمیشم تو دیونه تر شو که ترکم کنی
واسه تو یه عمری یه دیوونه بودم
که ترکم کنی .. من عاقل نمیشم تو دیونه تر شو که ترکم کنی
♫♫♫♫♫♫         ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320 حجم: 6.5 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128 حجم: 2.6 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3
نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

شیلنگ

طول این شیلنگ کارواش حدود 5 متر می باشد که به محض باز کردن شیر آب طول آن به 3 برابر افزایش یافته و 15 متر می شود. این شیلنگ جادویی به صورت خودکار با باز کردن شیر آب تا سه برابر طول اولیه اش گسترش می یابد و آب را با فشار و به صورت اسپری و معمولی بیرون می پاشد.
فقط کافیست تا شیر آب را باز کنید تا این شیلنگ تا سه برابر اندازه اولیه خود قد کشیده و بزرگ شود و با بستن شیر آب به اندازه اولیه خود باز گردد و به اندازه یک بسته دستمال کاغذی شود! یکی دیگر از مزیت های ایکس هوز دستگاه آب پاش آن می باشد که دارای هفت نوع عملکرد پاشیدن آب می باشد که می توانید آن را با توجه به نیاز خود تنظیم نمایید و از استفاده آن لذت ببرید.

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 45.000 تـومـان
    
 

برچسب ها دانلود آهنگ جدید هومن آرا به نام من عاقل نمیشم , دانلود آهنگ جدید من عاقل نمیشم از هومن آرا , دانلود آهنگ من عاقل نمیشم از هومن آرا , آهنگ جدید هومن آرا به نام من عاقل نمیشم , آهنگ جدید من عاقل نمیشم از هومن آرا , آهنگ من عاقل نمیشم از هومن آرا , آهنگ من عاقل نمیشم هومن آرا , دانلود آهنگ من عاقل نمیشم هومن ارا , متن آهنگ من عاقل نمیشم از هومن آرا , متن و تکست آهنگ من عاقل نمیشم از هومن آرا , متن شعر آهنگ جدید من عاقل نمیشم هومن آرا , متن و دانلود آهنگ جدید من عاقل نمیشم از هومن ارا , متن تکست و دانلود آهنگ من عاقل نمیشم از هومن ارا , شعر و دانلود آهنگ جدید هومن ارا به نام من عاقل نمیشم , پادشاه دانلود , دانلود آهنگ من عاقل نمیشم از هومن آرا با بالاترین کیفیت , متن و دانلود آهنگ جدید من عاقل نمیشم از هومن آرا با لینک مستقیم , متن تکست و دانلود آهنگ من عاقل نمیشم هومن ارا با لینک مستقیم و پخش آنلاین , دانلود آهنگ جدید هومن ارا به نام من عاقل نمیشم با دو کیفیت , دانلود آهنگ های جدید ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 481
  • آی پی دیروز : 560
  • بازدید امروز : 1,434
  • باردید دیروز : 3,265
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 7,340
  • بازدید ماه : 7,340
  • بازدید سال : 237,203
  • بازدید کلی : 19,891,759
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات