loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 460 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام نباشی پیشم بهمراه متن (شعر)

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام نباشی پیشم - متن و تکست آهنگ نباشی پیشم از علیرضا طلیسچی

آهنگ جديد و بسيار زيباي علیرضا طلیسچی  به نام " نباشی پیشم  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید

نام آهنگ : نباشی پیشم // خواننده : علیرضا طلیسچی

ترانه و آهنگ : علیرضا طلیسچی // تنظیم : ارش پاکزاد

پخش آهنگ " نباشی پیشم " علیرضا طلیسچی



متن (شعر) آهنگ " نباشی پیشم " علیرضا طلیسچی

با این که نمی بینم دیگه تو رو هرگز دوباره
نبودنت رو زندگیم تاثیر گذاره
آروم ترم جز وقتی داره بارون می باره
با این که همه چی مثل قبل جور نیست
ولی خوشبختی هم دور نیست
میرسه یه روزی که یک نفر جات میاد که اندازه تو مغرور نیست
نباشی پیشم سخت می گذره بی شک اما باز میشه تحمل کرد
خستم از دنیا از من بی تو از یه مشت خاطره ی بودن
دیونه میشم وقتی رو دیوار نقشی از لبخند تو پیداست
بعد تو هیشکی منو نرنجوند حیف من حیف این احساس
با این که چشام و تر کردی ازت نمی خوام که برگردی
کسی که با تو دلخوش میشه دلش با همینا خوش میشه
با این که گرفتی جون از من ازت نمی خوام بیای اصلا
دلم نمی خواد که برگردی ببین با دلم چیکار کردی
پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود 
www.dlking.ir
دنبالت می گشتم سایه به سایه حیرون و سر گردون تو کوچه با یه
نامه ی قدیمی تو رو هر روز صدا کردم
خسته و بی بال و پر سرد و سردر گم
روزی هزار دفعه بین این مردم
هر کی شبیه تو بود و نگاه کردم
دیونه میشم وقتی رو دیوار نقشی از لبخند تو پیداست
بعد تو هیشکی منو نرنجوند حیف من حیف این احساس
با این که چشام و تر کردی ازت نمی خوام که برگردی
کسی که با تو دلخوش میشه دلش با همینا خوش میشه
با این که گرفتی جون از من ازت نمی خوام بیای اصلا
دلم نمی خواد که برگردی ببین با دلم چیکار کردی
♫♫♫♫♫♫        ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت320   حجم: 7.3 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128 حجم: 3.4 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 506
  • آی پی دیروز : 536
  • بازدید امروز : 4,679
  • باردید دیروز : 2,311
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 12,896
  • بازدید ماه : 12,896
  • بازدید سال : 242,759
  • بازدید کلی : 19,897,315
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات