loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 459 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

 

بند ساعت : طـــرح استیل

EF 554

امکانات ساعت : تک موتوره + روزشـــمار

تقویم : دارد

مدت گارانتی : 6 ماه گارانتی موتور

جعبه : دارد

رنگ بندی : صفحه نقره ای دور آبی

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 35.000 تـومـان
    

 

آهنگ جدید مسعود امامی به نام آدم رویاهای من بهمراه متن (شعر)

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ جدید مسعود امامی به نام آدم رویاهای من - متن و تکست آهنگ آدم رویاهای من مسعود امامی

آهنگ جديد و بسيار زيباي مسعود امامی  به نام " آدم رویاهای من  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید

نام آهنگ : آدم رویاهای من // خواننده : مسعود امامی

ترانه و آهنگ : مسعود امامی // تنظیم : حامد حسینی // میکس: مسعود مفیدی

پخش آهنگ " آدم رویاهای من " مسعود امامی



متن (شعر) آهنگ " آدم رویاهای من " مسعد امامی

آدم رویاهای من خیلی با تو فرق داشت
پا به پای من میومد مثل تو تنهام نمیذاشت
خیلی آروم حرف می زد با محبت گوش می داد
حال و روزم و می فهمید می دونستم منو می خواد
اما من قدر تو عاشقش نبودم قدر تو دوسش نداشتم و ندارم
بیشتر از جونی که میذاشت پای عشقم حاضرم جونمو پای تو بذارم
ادم  رویاهای من ساده بود ساده و آسون
مثل من عاشق دریا عاشق نم نم بارون
اما من قدر تو عاشقش نبودم قدر تو دوسش نداشتم و ندارم
بیشتر از جونی که میذاشت پای عشقم حاضرم جونمو پای تو بذارم
پادشاه دانلود♫♫♫♫♫♫پادشاه دانلود
www.dlking.ir
تو برای گریه های بی صدا ی بی گلایه چی بودی غیر یه سایه
تو به جای این که پای روزگار من بشینی منو بستی به کنایه
آدم رویاهای من اصلا اینجوری نبود
سایه ش و سنگین نمی کرد آدم دوری نبود
اما من قدر تو عاشقش نبودم قدر تو دوسش نداشتم و ندارم
بیشتر از جونی که میذاشت پای عشقم حاضرم جونمو پای تو بذارم
اما من قدر تو عاشقش نبودم قدر تو دوسش نداشتم و ندارم
بیشتر از جونی که میذاشت پای عشقم حاضرم جونمو پای تو بذارم
♫♫♫♫♫♫        ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320 حجم: 7.1 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت128    حجم: 3.4 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3
نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

دستگيره خريد One Trip Grip حمل فوق العاده آسان كيسه خريد در يك دستگيره هيچگاه موقع جابه جا كردن كيسه خريد دست شما آسيب نمي بينـــــد.

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 6500 تـومـان
    

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 187
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 430
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 2,955
  • باردید دیروز : 665
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 16,963
  • بازدید ماه : 16,963
  • بازدید سال : 246,826
  • بازدید کلی : 19,901,382
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات