loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 842 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید مائد موسوی به نام باورت کردم بهمراه متن (شعر) آهنگ

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ جدید مائد به نام باورت کردم - متن و تکست آهنگ باورت کردم مائد موسوی

آهنگ جديد و بسيار زيباي مائد موسوی   به نام " باورت کردم  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید

نام آهنگ : باورت کردم // خواننده : مائد موسوی

پخش آهنگ " باورت کردم " مائد موسوی



متن (شعر) آهنگ " باورت کردم " مائد موسوی

تو داری من رو از دست میدی
داری چشمات و می بندی میری
من میرم از یادت کم کم
تو دل زده شدی انگار از من
با همه خوبی با من اصلا
هنوزم با تو هستم همیشه فکرت با منه
کنارم قدم میزنه واسه من بودنت خوب بود
بی تو هر لحظه م آشوب بود
نبودی اینجوری عوض شدی
تویی که واسه من نفس شدی
کاش می دونستی چقدر سخته
سر بشه با بغضت هر هفته
تو هیچ وقت منو باورم نداشتی
شاید اصلا دوستم نداشتی
باورت کردم با تو به خودم بد کردم
تموم لحظه هام پر از هواته
بد شدی ولی بازم اینجا جاته
بی من آرومی چه جوری بی من آرومی
تو داری میری اما می خندی
حال تو که مثل حال من بد نیست
من هنوزم با تو هستم
این رابطه داره تموم میشه
چه فرقی داره بعد تو چی میشه
من میرم از یادت کم کم
ببین این خیلی روشنه کی زیر حرفاش میزنه
واسه من بودنت خوب بود
بی تو هر لحظه م آشوب بود
www.dlking.ir  پادشاه دانلود
نبودی اینجوری عوض شدی
تویی که واسه من نفس شدی
کاش می دونستی چقدر سخته
سر بشه با بغضت هر هفته
تو هیچ وقت این همه بد نبودی
رفتنی شدی به همین زودی  من بی تو داغونم
حال خودم و می دونم
ببین بدون تو سر نمیشه
حالی که بده بهتر نمیشه
اشتباه کردم با تو به خودم بد کردم
تو داری من رو از دست میدی
داری چشمات و می بندی میری
من هنوزم با تو هستم
  ♫♫♫♫♫♫         ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت320    حجم: 7 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت128    حجم: 2.9 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 171
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 437
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 3,767
  • باردید دیروز : 665
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 17,775
  • بازدید ماه : 17,775
  • بازدید سال : 247,638
  • بازدید کلی : 19,902,194
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات