loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 589 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید شهنام شهابی به نام شک بهمراه متن (شعر) آهنگ

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ جدید شک از شهنام شهابی - متن و تکست آهنگ شک از شهنام شهابی 

آهنگ جدید و زیبای شهنام شهابی به نام " شک " بهمراه متن (شعر) این آهنگ  برای بازدیدکنندگان گرامی فراهم شده است. شما میتوانید به صورت آنلاین به آهنگ شک گوش داده و آن را با دو کیفیت دریافت کنید.

نام آهنگ : شک // خواننده : شهنام شهابی 

ترانه : سامی تحصیلداری // تنظیم : مازیار کلاهی

وبمسترها و دارندگان وبلاگ براي شرکت در مسابقه رپرتاژ و دريافت قالب هاي جايزه دار اينجا وارد شوند

پخش آهنگ " شک "



متن (شعر) آهنگ " شک "

من هنوزم توی شکم از این که بتونم عاشقت باشم یا نه
بتونم دستای گرمت رو بگیرم عشقم
می دونم می تونی با من باشی
می تونی همه دنیام باشی
اگه از من جداشی می میرم عشقم
با این حالی که من دارم نه غمگین و نه خوشحالم
پر از تردید و دل شوره چه مصنوعی شده حالم
یه کاری با دلم کردی که غصه هام و می خندم
من و درگیر چی کردی می خوام به عشق برگردم
من و بر گردون از سردی من و لبریز خواستن کن
بذار حس کنم اینجایی من و شکل خود من کن
♫♫♫♫♫♫
www.dlking.ir
تو که از صدام خبر داری و  بگو فقط من و کم داری و بگو دارم آروم
دنیا تو داری و بگو بگو تو دستت سرده منتظرت یه دست گرمه
اگه دستام و نگیری می میرم دلگیرم می میرم
با این حالی که من دارم نه غمگین و نه.خوشحالم
پر از تردید و دل شوره چه مصنوعی شده حالم
یه کاری با دلم کردی که غصه هام و می خندم
من و درگیر چی کردی می خوام به عشق برگردم
من و بر گردون از سردی من و لبریز خواستن کن
بذار حس کنم اینجایی من و شکل خود من کن
♫♫♫♫♫♫        ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
Ft Shahnam Shahabi called "Doubt" with text (lyrics) for the song Dear visitors is provided. You can of course listen to music online and download it with high quality. Song Name: Doubt / / Singer: Shahnam ShahabiSong: Sami Tahsildari / / Set: Maziar Kolahi
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 173
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 437
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 3,755
  • باردید دیروز : 665
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 17,763
  • بازدید ماه : 17,763
  • بازدید سال : 247,626
  • بازدید کلی : 19,902,182
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات