loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 5833 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

بالش طبی راد,بالش طبی,بالش راد,بالشک راد,پشتی طبی راد,پشتی طبی,پشتی زاد,پشتی راد,پشتی راد,پشتی طبی راد

موارد و مزایای استفاده از پشتی طبی باراد

  • رعایت و حفظ انحنای استاندارد کمر به هنگام نشستن
  • فرم عالی جهت پر نمودن گودی کمر و احساس راحتی بیشتر به هنگام نشستن
  • قابلیت استفاده بر روی صندلی خودرو و آسودگی از کمر درد های حین رانندگی
  • قابلیت نصب و استفاده بر روی همه ی صندلی های اداری و معمولی
  • کمک به درمان کمرد درد و دردهای مزمن ناحیه کمر
  • پیشگیری از دردهای ناحیه کمر بر اثر نشستن های طولانی مدت

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 67.000 تـومـان
  

آهنگ جدید علیرضا قرایی منش به نام یه حالی دارم این روزا بهمراه متن (شعر)

از آلبوم جدید یه حالی دارم این روزا 

با پخش آنلاین و کد آهنگ

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ یه حالی دارم این روزا از علیرضا قرایی منش - متن آهنگ یه حالی دارم این روزا از علیرضا قرایی منش

آلبوم جدید علیرضا قرایی منش منتش شد . این البوم " یه حالی دارم این روزا " نام دارد . در این پست برای بازدید کنندگان گرامی آهنگ " یه حالی دارم این روزا " از این البوم را بهمراه متن (شعر) ان اماده نموده ایم. پخش آنلاین آهنگ و کد پخش آن در وبلاگ ها نیز در ادامه فراهم شده است. لازم به ذکر است که دسترسی به قسمت کد پخش فقط برای کاربران عضو امکان پذیر است. 

ترانه آلبوم : عرفان سلیمی ، سروش رادمهر ، مهدیه عرب ، پوریا ربیعی ، سحر احمدی ، پرسا مقدس

آهنگ و تنظیم آلبوم :هروز صفاریان ، علیرضا قرائی منش ، علی ضیائی زاده ، رضا تاجبخش

وبمسترها و دارندگان وبلاگ براي شرکت در مسابقه رپرتاژ و دريافت قالب هاي جايزه دار اينجا وارد شوند


کسب درآمد
پخش آهنگ " یه حالی دارم این روزا "


متن (شعر) آهنگ " یه حالی دارم این روزا "

چه جوری شد نمیدونم که عشق افتاده به جونم
خودت خونسردی اما من نه اینطوری نمیتونم
دارم حس میکنم هر روز به تو وابسته تر میشم
تو انگاری حواست نیست دارم دیونه تر میشم
یه حالی دارم این روزا نه ارومم نه آشوبم
به حالم اعتباری نیست تو که خوبی منم خوبم
یه حالی دارم این روزا نه ارومم نه آشوبم
به حالم اعتباری نیست تو که خوبی منم خوبم
 تو که خوبی منم خوبم
♫♫♫♫♫♫ 
www.dlking.ir
بگو با من چیکار کردی که اینجور درب و داغونم
نه گریونم نه خندونم مثل موهات پریشونم
من از فکر و خیال تو همش سر درد میگیرم
سر تو با خودم با تو  با یه دنیا درگیرم
یه حالی دارم این روزا نه ارومم نه آشوبم
به حالم اعتباری نیست تو که خوبی منم خوبم
یه حالی دارم این روزا نه ارومم نه آشوبم
به حالم اعتباری نیست تو که خوبی منم خوبم
 تو که خوبی منم خوبم
چه جوری شد نمیدونم که عشق افتاده به جونم
خودت خونسردی اما من نه اینطوری نمیتونم
نمیتونم نمیتونم
♫♫♫♫♫♫       ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 128

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
کد پخش اين آهنگ براي وبلاگ  يا سايت خود را ميتوانيد از اينجا دريافت کنيد
The album, "While I am these days" is called. Dear Visitor to this post for the song "While I am these days" from the album with text (lyrics) have been prepared. Streaming music player code in the following blogs are also provided. It should be noted that the access code for the replay is possible only for registered users. Music Album: Erfan Salimi, Soroush Radmehr، Arab Mahdiyeh, Porya Rabiee, Sahar Ahmadi, Paris MoghadasSong and Album Set: Haroz Safarian, AR Gharaiemanesh, Ali Zia'i, Reza Tajbakhsh
تیشرت love
طرحی که پیش روی شماست جزء طرح های نوین و ابتکاری می باشد که با همکاری بهترین و برجسته ترین طراحان و گرافیست های کشور آماده گردیده است. قابل ذکر است در این نوع طراحی سلیقه ی جوان ایرانی و به روز بودن آن مد نظر گرفته شده است . سعی کرده ایم که هم از نظر کیفیت و هم از نظر تنوع محصولات خود، قدمی کوچک در راستای تولید ملی برداشته باشیم ...

انتخاب طرح و انتخاب سایز در هنگام تکمیل فرم خرید
خـريد پستي+ خرید آنلاین >> قيمت فقـط : 26000 تـومان

  

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 177
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 437
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 4,041
  • باردید دیروز : 665
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 18,049
  • بازدید ماه : 18,049
  • بازدید سال : 247,912
  • بازدید کلی : 19,902,468
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات