loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1027 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)
همراه پخش آنلاین و کد آهنگ
درخواستی کاربران گرامی
راهنمای جستجو: دانلود آهنگ نه میتونم نه میتونی از مجید خراطها - متن و تکست آهنگ نه میتونم نه میتونی از مجید خراطها
آهنگ  بسيار زيباي مجید خراطها به نام " نه میتونم نه میتونی  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ در ادامه قابل مشاهده و دريافت است. شما علاوه بر شنيدن اين آهنگ به صورت آنلاين ميتوايد ان را با بالاترين کيفيت دانلود نموده و لينک پخش اين آهنگ زيبا در وبلاگ يا سايت خود را مشاهده نماييد. ( براي دريافت اين کد ميبايست عضو شده باشيد).
نام آهنگ : نه میتونم نه میتونی // خواننده : مجید خراطها 
وبمسترها و دارندگان وبلاگ براي شرکت در مسابقه رپرتاژ و دريافت قالب هاي جايزه دار اينجا وارد شوند
پخش آهنگ " نه میتونم نه میتونی "


متن (شعر) آهنگ " نه میتونم نه میتونی "

تمومش می کنم اینبار نه درکم کن نه آرومم
فقط حرفی بزن با من گله کم حرف و معصومم
نگو دل کندن آسونه نه می تونم نه می تونی
دارم میرم به جایی که نه می دونم.نه می دونی
چشام می سوزه از گریه منو دریاب داغونم
دلیل این جدایی رو نه میدونی نه می دونم
مدیونم همیشه من به قلب مهربون تو
دیگه باید برم عشقم یا با تو یا بدون تو
نگاه کن این دم آخر دلامون رنگ پاییزه
داره میریزه برگامون چقدر رفتن غم انگیزه
دیگه چیزی نگو آروم منو از گریه پاکم کن
اگر موندم کنارم باش اگر مردم تو خاکم کن
♫♫♫♫♫♫
www.dlking.ir
یه لبخدی بزن شاید از این بدتر نشه حالم
بذار تا حس کنم از این که تو می خندی خوشحالم
نمی دونم کجا اما دیگه این آخر راهه
یکم واسم بخند عمره خوشی هامون چه کوتاهه
بذار این آخرین تصویر ازت تو خاطرم باشه
شاید این صورت خیسم دلیل رفتنم باشه
♫♫♫♫♫♫

خدایا توی این بازی خود تو دعوتم کردی
آخه کاری نکردم من ولی اذیت کردی
دیگه این آخره خط که راهامون جدا میشه
ته راهه کدوم عاشق شبیه ما دوتا میشه
همه چیزم برای تو اگه چیزی هنوز دارم
همه دلواپسیم اینه تو رو دست کی بسپارم
خداحافظ چقدر سخته تو هم حتما نمی تونی
از این غصه از این دوری نه می مونم نه می مونی
ببین چی شد ته راه من بی دل با تو
دارم میرم خداحافظ سفر با من دعا با تو
♫♫♫♫♫♫      ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت عالی

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
کد پخش اين آهنگ براي وبلاگ  يا سايت خود را ميتوانيد از اينجا دريافت کنيد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 143
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 422
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 1,746
  • باردید دیروز : 665
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 15,754
  • بازدید ماه : 15,754
  • بازدید سال : 245,617
  • بازدید کلی : 19,900,173
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات