loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 558 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید بکتاش و مجید به نام دلم باهاته بهمراه متن(شعر) 

با دو کیفیت و پخش آنلاین 

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ دلم باهاته از بکتاش و مجید - متن و تکست آهنگ دلم باهاته از بکتاش و مجید

آهنگ جديد و بسيار زيباي بکتاش و مجید  به نام " دلم باهاته  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ در ادامه قابل مشاهده و دريافت است. شما علاوه بر شنيدن اين آهنگ  دو زبانه به صورت آنلاين ميتوايد ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید

نام آهنگ : دلم باهاته // خواننده : بکتاش و مجید 

ترانه و آهنگ : بکتاش // تنظیم : سجاد راد // میکس : مسعود جهانی

وبمسترها و دارندگان وبلاگ براي شرکت در مسابقه رپرتاژ و دريافت قالب هاي جايزه دار اينجا وارد شوند


کسب درآمد

پخش آهنگ " دلم باهاته "


متن (شعر) آهنگ " دلم باهاته "

همه هستی من عزیزم نفسم
هر جا هستی دلم باهاته
قید همه چی رو به عشق تو میزنم
فقط تو هستی تو فکر من
همه هستی من عزیزم نفسم
هر جا هستی دلم باهاته
قید همه چی رو به عشق تو میزنم
فقط تو هستی تو فکر من
هر جا هستی دلم باهاته
میخواد تو رو دوست داشته باشه
عشق و جونم عزیزم تو هستی نفسم
دارم بدون تو میمیرم
اگه تو رو نبینم میگیره نفسم
همه زندگیم مال تو
عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم
همه زندگیم فقط مال توست
عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم
همه زندگیم فقط مال توست
♫♫♫♫♫♫    
www.dlking.ir
اوریوم ده سخین دی دوننن بو گونه
هرداسان سوگولیم داریخ دیم
قلبیمین حاکمی سن اوریوم اخشایام
سنین بو سوسین داریختیم
هاردا اولسان ده من گلرم
هچ اولماسا سنی گوررم
جانیم و گوزیم عزیزیم
شیرینیم شکریم.نازدار یاریم یاشا هواسیم
بیر گون سنی گورمسم سخیلار اورهیم
بیر سوین گی دونیم تک عشقیم
داریخ دیم داریخ دیم منه سنن باشکا درمان اولان یخ
داریخ دیم داریخ دیم سنی گورسم دیجیم سوزلاریمی
♫♫♫♫♫♫       ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 508
  • آی پی دیروز : 536
  • بازدید امروز : 4,711
  • باردید دیروز : 2,311
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 12,928
  • بازدید ماه : 12,928
  • بازدید سال : 242,791
  • بازدید کلی : 19,897,347
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات