loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1211 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

گوشی طرح گلکسی s5 سامسونگ اندروید KitKat

 

 

گـــــــوشی موبایل طرح گلــــــکسی  s5

پرفروش ترین محصول سامسونگ از ابتدا تا کنون

با قابلیت کارکرد برنامه S Health همانند نمونه اورجینال

و سنسور ضربان قلب دارای سنسور حرکتی هوشمند از فاصله

http://hamkaran.net/upload/uc_2181.jpg

 

کاملترین فول کپی ساخته شده از گلکسی  s5

دارای آخرین ورژن سیستم عامل اندرویــد 4.4.2 (KitKat کیتکت)

دارای سنسور حرکتی هوشمند (اعجاز پرچمداران سری کهکشانی) و دوربین 5 مگا پیکسلی واقعی

قیمت : 3,850,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


آهنگ جدید سعید عرب به نام اروم اروم همراه با متن(شعر)

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ اروم اروم از سعید عرب - متن و تکست آهنگ اروم اروم ا سعید عرب 

آهنگ جديد و بسيار زيباي سعید عرب  به نام " آروم آروم  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ در ادامه قابل مشاهده و دريافت است. شما علاوه بر شنيدن اين آهنگ به صورت آنلاين ميتوايد ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید

نام آهنگ : آروم اروم // خواننده : سعید عرب

موزیک : عرفان حسینی

خبر ویژه : کنسرت سعید عرب دوم اسفند در نمایشگاه بین الملی تهران

وبمسترها و دارندگان وبلاگ براي شرکت در مسابقه رپرتاژ و دريافت قالب هاي جايزه دار اينجا وارد شوند


پخش آهنگ " آروم اروم "

متن (شعر) آهنگ " اروم اروم "

حالم ببین و باز بیا پیشم آروم آروم عاشقت میشم
دیونه م نکن بیشتر از اینا آتیشم نزن پیش من بیا
دستام و بگیر تو بگو آره ، آره این دلم تو رو دوست داره
چشمای قشنگ تو چقدر خاصه برام بخند که این لحظه پر احساسه
آره بخند که این لحظه پر احساسه
آروم آروم دارم عاشق میشم قلبم میگه بازم میای پیشم
بهتر از این هیچ حس دیگه ای نیست کم مونده تا من دیونه ت بشم
آروم آروم دارم عاشق میشم قلبم میگه بازم میای پیشم
بهتر از این هیچ حس دیگه ای نیست کم مونده تا من دیونه ت بشم
♫♫♫♫♫♫
www.dlking.ir
این رابطه احساست و کم داره تو قلب منه این عشقه که بیداره
این خوبه دارم رویام و می سازم تو مال منی دل به تو می بازم
دستام و بگیر تو بگو آره ، آره این دلم.تو رو دوست داره
چشمای قشنگ تو چقدر خاصه برام بخند که این لحظه پر احساسه
آره بـــــخـــــنـــد که این لحظه پر احساسه
آروم آروم دارم عاشق میشم قلبم میگه بازم میای پیشم
بهتر از این هیچ حس دیگه ای نیست کم مونده تا من دیونه ت بشم
آروم آروم دارم عاشق میشم قلبم میگه بازم میای پیشم
بهتر از این هیچ حس دیگه ای نیست کم مونده تا من دیونه ت بشم
♫♫♫♫♫♫      ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

انگشتر ساعتی

انگشتر ساعتي

upload/uc_1243.jpg

با يك تير 2 نشان بزنيد

هم انگشتر  و هم ساعت

هم بسيار شيك هم خيلي متفاوت

 يك انگشتر زيبا و شيك ويژه ي خانم هاي ايراني
 

قیمت : 98,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 157
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 305
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 723
  • باردید دیروز : 665
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 14,731
  • بازدید ماه : 14,731
  • بازدید سال : 244,594
  • بازدید کلی : 19,899,150
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات