loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 477 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

عینک آفتابی Rayban مدل cat اورجینال

RAYBAN CAT 2012

upload/uc_1017.jpg

عینک ریبن کت اورجینال

عینک فوق اسپرت با طراحی جدید

 آخرین مدل ساخت شرکت ریبن ایتالیا

دیزاین2012 این عینک ویژه دختران و پسران می باشد.

در روزهایی که نور خورشید شدت زیادی دارد ،گیرنده های نوری شبکیه تحریک می شوند و حساسیت کنتراست آنها کاهش می یابد. عینک های آفتابی رنگ های نارنجی ، بنفش ، آبی را  جذب میکنند و این رنگها به صورت رنگ خاکستری با شدتهای مختلف دیده می شوند. در مقابل رنگهای سبز ، زرد و قرمز با این عینکها بهتر دیده می شوند و کنتراست رنگ افزایش می یابد و همین امر باعث می شود چشمان شما در برابر تمام مضرات در امان باشد…

قیمت : 290,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


با دو کیفیت و پخش آنلاین
راهنمای جستجو: دانلود آهنگ من به تو می نازم از شهاب بخارایی - متن و تکست آهنگ من به تو می نازم از شهاب بخارایی
آهنگ جديد و بسيار شاد و ریتمیک شهاب بخارایی  به نام " من به تو می نازم  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ در ادامه قابل مشاهده و دريافت است. شما علاوه بر شنيدن اين آهنگ به صورت آنلاين ميتوايد ان را با دو کيفيت دانلود نمایید.
نام آهنگ : من به تو می نازم // خواننده : شهاب بخارایی
تنظیم : امیر عرشیا // میکس : محمد کلهر
وبمسترها و دارندگان وبلاگ براي شرکت در مسابقه رپرتاژ و دريافت قالب هاي جايزه دار اينجا وارد شوند

پخش آهنگ " من به تو می نازم "

متن (شعر) آهنگ " من به تو می نازم "

خوشگله و سبزه دلبری تو  ، از همه که دل میبری تو
سبزه و نازی بیا بشین تو ، من که میخوامت منو ببین تو
من که پا به پات میام  ، زندگیمو به پات میدم
هر جا بخوای تو من میام ، قلبمو من به پات میدم
دل فرش پات میکنم ، جونمو برات میدم
مهربوتی ، همزبونی ، خوشگلی تو ، مهربونی
وای چه نازی ، تو که سبزه ، دلبر و بامزه
من به تو می نازم عاشق و طنازم
من که روت حساسم ، پیشت میمونم
عشق ناز بندری ، دل نگیر تو سرسری
از همه دل میبری
 ♫♫♫♫♫♫   
www.dlking.ir
خوشگله و سبزه دلبری تو  ، از همه که دل میبری تو
سبزه و نازی بیا بشین تو ، من که میخوامت منو ببین تو
مهربوتی ، همزبونی ، خوشگلی تو ، مهربونی
وای چه نازی ، تو که سبزه ، دلبر و بامزه
من که پا به پات میام  ، زندگیمو به پات میدم
هر جا بخوای تو من میام ، قلبمو من به پات میدم
دل فرش پات میکنم ، جونمو برات میدم
من به تو می نازم عاشق و طنازم
من که روت حساسم ، پیشت میمونم
عشق ناز بندری ، دل نگیر تو سرسری
از همه دل میبری
 ♫♫♫♫♫♫        ♫♫♫♫♫♫  

آهنگ با کيفيت 320

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

گوشی دوسیمکارته طرح گلکسیS4 با سیستم عامل جاوا

گـــــــوشی موبایل دوسیمکارته طرح گلــــــکسی S4

 

 

با کیفیت مناسب  و صفحه نمایش 5 اینچــــــی

با قابلیت استفاده از دو سیمکارت به صورت همزمان

دارای دوربین و بلوتوث و صفحه لمـسی و کیف و کاور چرمی طرح اوریجینال

 

 

دارای یک ماه گارانتـــــی تعویض بدون قید و شرط

با صـــرف هـــزینـــه ای نــــاچیـــز صاحب گلکسی S4 شـــوید

بــر روی گـــوشــی همانند نوع اوریجینال آرم ســـامسونــگ نیــــز درج شـده است

دارای کاور چرمی اوریجینال , شارژر , هدفون, و کابل یوس ابی با بسته بندی شیک

قیمت : 1,990,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 203
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 711
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 4,899
  • بازدید ماه : 18,369
  • بازدید سال : 183,409
  • بازدید کلی : 19,837,965
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات