loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 580 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

آموزش نجاری و کابینت سازی

پکیج جامع آموزشی نجاری و کابینت سازی
 
http://hamkaran.net/upload/uc_1369.jpg
 
آموزش کاملا فارسی نجاری برای علاقمندان به این فن درآمد زا
 
 
همراه با گالری عکس + انواع چوب + رنگ شناسی + چوب شناسی
 
 
به همراه آموزش جامع فارسی نرم افزار طراحی کابینت 2020
 
 
ساعت های آموزش فارسی در قالب دو پکیج اورجینال و مجزا
 
 
با قیمتی استثنایی برای علاقمندان به شروع این هنر پردرآمد!
 
 
در دو پکیج اوریجینال و شکیل

قیمت : 169,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


آموزش نجاری و کابینت سازی

پکیج جامع آموزشی نجاری و کابینت سازی
 
http://hamkaran.net/upload/uc_1369.jpg
 
آموزش کاملا فارسی نجاری برای علاقمندان به این فن درآمد زا
 
 
همراه با گالری عکس + انواع چوب + رنگ شناسی + چوب شناسی
 
 
به همراه آموزش جامع فارسی نرم افزار طراحی کابینت 2020
 
 
ساعت های آموزش فارسی در قالب دو پکیج اورجینال و مجزا
 
 
با قیمتی استثنایی برای علاقمندان به شروع این هنر پردرآمد!
 
 
در دو پکیج اوریجینال و شکیل

قیمت : 169,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


آهنگ جدید محسن یاحقی به نام تو رو دوست دارم بهمراه متن(شعر)

با دو کیفیت و پخش آنلاین 

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ تو رو دوست دارم محسن یاحقی - متن و دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی به نام تو رو دوست دارم

آهنگ جديد و بسيار زيباي محسن یاحقی  به نام " تو رو دوست دارم  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ در ادامه قابل مشاهده و دريافت است. شما علاوه بر شنيدن اين آهنگ به صورت آنلاين ميتوايد ان را در دو کيفيت دانلود نمایید.

نام آهنگ : تو رو دوست دارم // خواننده : محسن یاحقی

ترانه و آهنگ : محسن یاحقی // تنظیم و میکس: محمد فلاحی

وبمسترها و دارندگان وبلاگ براي شرکت در مسابقه رپرتاژ و دريافت قالب هاي جايزه دار اينجا وارد شوند


پخش آهنگ " تو رو دوست دارم"


تو رو دوست دارم مثل شبي که ستارش و مي خواد
تو رو دوست دارم مثل گلي که پروانش و مي خواد
تو رو دوست دارم عجيب تو رو دوست دارم زياد
تو رو دوست دارم بيشتر از هر چي خدا به من نداد
وقتي هر بار به من ميگي از تو دل نمي کنم
احساس مي کنم خوش بخت ترين منم
وقتي لبخند مي زني دنيام قشنگ تره
تو چشم تو نگاه غم هام و مي بره
” تو رو دوست دارم واسه خودت
تو رو دوست دارم واسه خودم
من عاشقت شدم خوش بختت مي کنم

من عاشقت شدم خوش بختت مي کنم



تو رو دوست دارم مثل شبي که ستارش و مي خواد
تو رو دوست دارم مثل گلي که پروانش و مي خواد
تو رو دوست دارم عجيب تو رو دوست.دارم زياد
تو رو دوست دارم بيشتر از هر چي خدا به من نداد
وقتي هر بار به من ميگي از تو دل نمي کنم
احساس مي کنم خوش بخت ترين منم
وقتي لبخند مي زني دنيام قشنگ تره
تو چشم تو نگاه غم هام و مي بره


آهنگ با کيفيت 320

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3
نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

موبایل مچی ساعتی مدل 2013

موبایل مچی ساعتی مدل 2013

 

غیر قابل تشخیص ترین گوشی موبایل دنیا

سازگار باتمامی شبکه های مخابراتی ایران ایرانسل/همراه اول/تالیا

دارای صفحه لمسی بسیـــار قـوی و قلــم تـعــبیـــه شـــده در خــود گوشــی

آنتن دهی فوق الــعــاده خــــوب ، حـــتـــی در محــــل هــــای کمبـــود سیــــگنال !

ما این ساعت یا بهتر بگوییم موبایل را به همه ی افرادی که می خواهند متمایز باشند توصیه می کنیم


http://hamkaran.net/upload/uc_1765.jpg

 

به همراه این گوشی موبایل یک عدد باطری اوریجینال اضافه به عنوان هدیه ارسال خواهد شد

قابلیــت نصــب مــمــوری , دارای رادیـــو , هندزفری , کابل USB , دارای منوی فارسی و بلوتوث و اتصال به اینترنت

 

با دوربینی بسیار نامحسوس جهت عکاسی و فیلم برداری که با آن میتوانید لحظه ها را داغ داغ شکار کنید

قیمت : 3,290,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


دستگاه ترک سیگار (الکترو اسموک)

دستگاه ترک سیگار الکترو اسموک E-Health Cigarette


upload/uc_875.jpg
پدیــــده ای بی نظـــیر برای تــرک سیـــگار در کوتاهتــــرین زمــــــان ممکن

با اســتــــفاده  از  این  وسیــــله  ســـلامتــی را به  خـــود  و  عزیـــزانتان  هدیــــه دهیـد !

سیگار الکترونیک یک دستگاه دود زای میکرو الکترونیک است که از تکنولوژی بمباران اتمی برای تولید دود استفاده میکند بدین ترتیب که برای به وجود آوردن دود با بوی توتون از ریز سازی مایعی استفاده می کند که در داخل آن وجود دارد.این دستگاه همانند سیگارهای معمولی سیگاریها را تحریک میکند و میتواند به صورت سالم و بدون خطر نیاز آنها را به دود برآورده کند و آنها را شاد و ریلکس کند....

این دستگاه بهترين وسيله براي ترك سيگار می باشد. با استفاده از دستگاه الکترو اسموک E-Health Cigarette شما در کوتاهترین زمان ممکن سیگار را کنار خواهید گذاشت! قابل شارژ و دارای یک سال گارانتی تعویض …
 

 

قیمت : 180,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 157
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 377
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 1,028
  • باردید دیروز : 665
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 15,036
  • بازدید ماه : 15,036
  • بازدید سال : 244,899
  • بازدید کلی : 19,899,455
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات