loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 922 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید مصطفی فتاحی به نام پرنیا پرنیا همراه متن(شعر)آهنگ

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ پرینا پرینا از مصطفی فتاحی - متن و تکست آهنگ جدید مصطفی فتاحی به نام پرینا پرینا

آهنگ جديد و بسيار زيباي مصطفی فتاحی  به نام " پرنیا پرنیا  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ در ادامه قابل مشاهده و دريافت است. شما علاوه بر شنيدن اين آهنگ به صورت آنلاين ميتوايد ان را در دو کيفيت دانلود نمایید

نام آهنگ : پرنیا پرنیا // خواننده: مصطفی فتاحی

ترانه و آهنگ : مصطفی فتاحی // تنظیم و میکس: بنیامین ولی نژاد

وبمسترها و دارندگان وبلاگ براي شرکت در مسابقه رپرتاژ و دريافت قالب هاي جايزه دار اينجا وارد شوند


پخش آهنگ " پرینا پرینا "

متن(شعر) آهنگ " پرنیا پرنیا "

پرنیا پرنیا از پیش من نریا
یکی یک دونه ای طرز نگات قشنگه
پیرهن رو تنت اخ چه خوش آب و رنگه
پرنیا پرنیا از پیش من نریا
پرنیا پرنیا از پیش من نریا
 ♫♫♫♫♫♫
www.dlking.ir
کسی عشقی رنگین تر از تو ندیده
عشق تو مثل اناره نرسیده
تو بگو چیکار کنم تا تو دلت جا کنم
با یه لبخند تو دنیارو.رسوا کنم
یکی یک دونه ای طرز نگات قشنگه
پیرهن رو تنت اخ چه خوش آب و رنگه
پرنیا پرنیا از پیش من نریا
پرنیا پرنیا از پیش من نریا
 ♫♫♫♫♫♫       ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

Mostafa Fattahi Ft song called "Parnia Parnia," along with the  text (lyrics), the song is more and more visible. You also hear songs online  can download it in two quality 

Song Name: Parnia Parnia / / Singer: Mostafa Fattahi 

Lyrics & Music: Mostafa Fattahi / / Set Mix: Benyamin Valinejad


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 383
  • آی پی دیروز : 560
  • بازدید امروز : 913
  • باردید دیروز : 3,265
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 6,819
  • بازدید ماه : 6,819
  • بازدید سال : 236,682
  • بازدید کلی : 19,891,238
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات