loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1174 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید احسان گنجی به نام دیونه کردی منو همراه با متن (شعر) آهنگ

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ منو دیونه کردی از احسان گنجی - متن و تکست آهنگ منو دیونه کردی از احسان گنجی

آهنگ جديد و بسيار زيباي احسان گنجی به نام "دیونه کردی منو  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ در ادامه قابل مشاهده و دريافت است. شما علاوه بر شنيدن اين آهنگ به صورت آنلاين ميتوايد ان رادر دو کيفيت دانلود نمایید.

نام آهنگ : دیونه کردی منو // خواننده : احسان گنجی

ترانه : حدیث مرادی // آهنگ و تنظیم : احسان گنجی

وبمسترها و دارندگان وبلاگ براي شرکت در مسابقه رپرتاژ و دريافت قالب هاي جايزه دار اينجا وارد شوند

پخش آهنگ " دیونه کردی منو "


متن (شعر) آهنگ " دیونه کردی منو "

اون کیه تو  زندگیت عاشق و مجنونت شده
باهاش هر جا که میری تو فکرته 
باهاش هر جا که میری تو قلبته
خیلی وقته که دلم گرفته واسه ندیدنت
تو بهم میگفتی که دیونه می عاشقمی
دوسم داری مال منی
وقتی تو گفتی بهم برو ازت خسته شدم
دیونه کردی منو دردم و من به کی بگم
دردم و من به کی بگم

یه دونه بودی عشق من شکستی تو قلب منو
همه حرفات دروغ بود و دیونه کردی تو منو
www.dlking.ir
اون همه قول و قراراخواستم که یادت بیارم
ولی نشد دیر شده بود رفته بودی
تو خیال کردی بری خاطره هات هم میمیره
قلب من از عشق تو به راحتی خسته میشه
اره من خسته شدم بس که شکستی دلمو
تو میخواستی که بری چرا دیونه کردی منو
این و بدون که صد بهار برات اگه  واست گریه کنم
نمیتونم عشق تو همیشه از یاد ببرم


آهنگ با کیفیت 320

دریافت از لینک مستقیم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لینک 2


دانلود آهنگ از لینک 3


نظرتون در مورد این آهنگ؟.....


آهنگ با کیفیت 128

دریافت از لینک مستقیم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لینک 2


دانلود آهنگ از لینک 3


نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 186
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 307
  • باردید دیروز : 665
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 14,315
  • بازدید ماه : 14,315
  • بازدید سال : 244,178
  • بازدید کلی : 19,898,734
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات