loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 965 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (1)

آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام نگرانتم همراه با متن ، تکست (شعر)

با دو کیفیت 

همراه با پخش آنلاین و کد آهنگ

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ نگرانتم از فرزاد فرزین - متن و تکست آهنگ نگرانتم از فرزاد فرزین - دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام نگرانتم - پادشاه دانلود - کد آهنگ نگرانتم برای بلاگ ها - دانلود آهنگ های جدید - متن آهنگ های جدید


آهنگ جدید و زیبای فززاد فرزین به نام " نگرانتم " همراه با متن ، تکست (شعر) این آهنگ در ادامه قابل مشاهده و دریافت است. شما میتوانید این آهنگ را با دو کیفیت همراه با پخش آنلاین و لینک کد این آهنگ در ادامه مشاهدده کنید.

نام آهنگ : نگرانتم // خواننده : فرزاد فرزین

ترانه : حامد رجبی ،مسعود محمدی // آهنگ : فرزاد فرزین

تنظیم : محمد شاکری ، امیر میلاد نیکزاد

متن ، تکست (شعر) آهنگ " نگرانتم "


بارون که میزنه این آسمون منو

دیوونه میکنه خون گریه میکنه

هی پا به پای من تو این خیابونا

من گریه میکنم اون گریه میکنه

بارون که میزنه باز جای خالی تو درد میکنه

تو کوچه های شهر میفهمم اینو من

 تنهایی آدم و ولگرد میکنه

من هنوز نگرانتم وقتی که بارون میباره

نکنه اون که باهاته یه روزی تنهات بزاره

من هنوز نگرانتم وقتی تنهایی که چی شه

یکی اینجاست که مردن واسه تو زندگیشه


بعد تو با کسی قدم نمیزنم از کوچه ها بپرس

سیگارهای من ترکم نمیکنن باور نمیکنی از پاکتا بپرس

من هنوز نگرانتم وقتی که بارون میباره

نکنه اون که باهاته یه روزی تنهات بزاره

من هنوز نگرانتم وقتی تنهایی که چی شه

یکی اینجاست که مردن واسه تو زندگیشه

من هنوز نگرانتم نگرانتم نگرانتم نگرانتم

من هنوز نگرانتم نگرانتم نگرانتم نگرانتم


پخش آهنگ " نگرانتم "




آهنگ با کیفیت 320

دریافت از لینک مستقیم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لینک 2


نظر شما در مورد این آهنگ ؟ بفرمایید...


آهنگ با کیفیت 128

دریافت از لینک مستقیم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لینک 2


دانلود آهنگ از لینک 3


نظر، پیشنهاد ، انتقاد ... بفرمایید..


                              نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد


براي اطلاع از آهنگ ها و مطالب جديد و دريافت مطالب ويژه کاربران، عضو شده وايميل خود را وارد نماييد.
پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد

Ft Farzad Farzin "Ngrantm" with text, text (lyrics) This song has received more visible. You can play online with the quality of the song with the music Mshahddh link to this code.

Song Name: Ngrantm / / Artist: Farzad Farzin

Song: Hamed Rajabi, M. Mohammadi / / Song: Farzad Farzin

Setting: Muhammad Shakir, BC Amir Nikzad


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mobin در تاریخ 1392/07/11 و 9:25 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبی وبلاگ عالی داری امید وارم چرخش برات بچرخه می توانیم با هم تبادل لینک کنیم
به وب ما هم سری بزن مطمئنم می مونی
www.justclip.ir


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 199
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 428
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 2,506
  • باردید دیروز : 665
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 16,514
  • بازدید ماه : 16,514
  • بازدید سال : 246,377
  • بازدید کلی : 19,900,933
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات