loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1682 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (1)
بازی ایرانی کوهنورد
بازی ایرانی کوهنورد
بازی کوهنورد یک بازی کاملا ایرانی این بازی برنده جایزه بهترین بازی سال 90 از جشنواره بازیهای رایانه ای و کاندیدای دریافت 6 جایزه میباشد داستان کوهنور : داستان مردی خود ساخته و ماجرا جو به نام "فاد" است که برای کسب مقام و گرفتن گواهی "امدادگر کوهستان" وارد مسابقه بین المللی کوهنورد شایسته میشود
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
» قیمت: 6,000 تومان

آهنگ جدید مهدی احمد وند به نام عاشق شدم همراه با متن ، تکست (شعر)

با بالاترین کیفیت

همراه با پخش آنلاین و کد آهنگ

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ عاشق شدم از مهدی احمد وند- دانلود آهنگ جدید مهدی احمد وند به نام عاشق شدم - پادشاه دانلود - کد پخش آهنگ عاشق شدم از مهدی احمدوند در سایت  وبلاگ - دانلود آهنگ های جدید - متن و تکست آهنگ عاشق شدم از مهدی احمد وند


آهنگ جدید و زیبای مهدی احمد وند به نام " عاشق شدم " همراه با متن ، تکست (شعر) این آهنگ زیبا در ادامه قابل مشاهده و دریافت است. علاوه بر گوش دادن آنلاین به این آهنگ میتوانید آن را با بالاترین کیفیت از چند سرور دریافت نمایید.

نام آهنگ : عاشق شدم // ترانه ، آهنگ و تنظیم : مهدی احمد وند

متن ، تکست (شعر) آهنگ " عاشق شدم "


معلومه یه حسی توی نگامه که مثل خواهشه

چشای تو برای من رنگ آرامشه

معلومه اصلا شبیه تو پیدا نمیشه کسی

چه حسی  داره نباشی تو دلواپسی

معلومه یه احساسی به تو دارم من

عاشق شدم

هر صبح که از خواب پا میشم

آرزوم با تو بودنه

دوست دارم از همون روزی که

دست تو تودست من

تو دست من بود ترسم از روزای بی تو بودنه


معلومه یه احساسی به تو دارم من

عاشق شدم

هر صبح که از خواب پا میشم

آرزوم با تو بودنه

دوست دارم از همون روزی که

دست تو تودست من

تو دست من بود ترسم از روزای بی تو بودنه


پخش آهنگ " عاشق شدم "




آهنگ با کیفیت 320

 دریافت از لینک مستقیم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لینک 2


دانلود آهنگ از لینک 3


نظر ، پیشنهاد ، انتقاد شما... بفرمایید....


                              نکته مهم : 
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد


کد پخش اين آهنگ براي وبلاگ  يا سايت خود را ميتوانيد از اينجا دريافت کنيد


براي اطلاع از آهنگ ها و مطالب جديد و دريافت مطالب ويژه کاربران، عضو شده وايميل خود را وارد نماييد.
پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد
نرم افزار جامع ویژه دختران
نرم افزار جامع ویژه دختران
هـــدیه ای مــناسب به دخـــتر دلــبندتان مجموعه آموزشی مسائل دینی مخصوص دختران این نرم افزار حاوی مطالب مهمی پیرامون دختران در موضوعات زیر می باشد: بلوغ:
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
» قیمت: 7,000 تومان
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هستی در تاریخ 1392/07/12 و 8:21 دقیقه ارسال شده است

دوست دارمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 54
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 492
  • آی پی دیروز : 536
  • بازدید امروز : 4,433
  • باردید دیروز : 2,311
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 12,650
  • بازدید ماه : 12,650
  • بازدید سال : 242,513
  • بازدید کلی : 19,897,069
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات