loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1204 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)
نرم افزار چند رسانه ای نسیم رضوان
نرم افزار چند رسانه ای نسیم رضوان
نرم افزار چند رسانه ای نسیم رضوان منتخب ادعیه + ادعیه ماه مبارک رمضان گلچین اذان - مناجات - تواشیح - نغمه  های اسلامی ترتیبل کل قرآن کریم با صدای استاد پرهیزگار با خط عثمان طه
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
» قیمت: 6,500 تومان

دوربین مینی دی وی مدل 52S

 دوربـــیِـــن میــنــی دی وی مـــــدل 52S

جدید ترین دوربین مینی با قابلیت های منحصر به فرد

 

قابلیت عکس برداری , فیلم برداری در سرعت های بالا, امکان استقاده به عنوان وب کم, قابلیت ضبط صدا, قابلیت استفاده به عنوان فلش مموری, قابلیت شروع فیلم برداری با سنسور حساس به صدا, دارای قابلیت نگه داری شارژ بالا و کیف محافظ , قاب سیلیکونی , گیره مخصوص اتصال به لباس , و یک عدد باطری اضافه و سی دی نصب برنامه ...  از مزایای بیشمار این دوربین کوچک اما کارا میباشد.

قیمت : 3,540,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


آهنگ زیبای بابک جهانبخش به نام چه حس خوبی همراه با متن ، تکست (شعر)

از البوم اکسیژن 

با بالاترین کیفیت و پخش آنلاین و کد آهنگ

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ چه حس خوبی از بابک جهانبخش - دانلود آهنگ چه حس خوبی از البوم اکسیژن بابک جهانبخش - متن آهنگ چه حس خوبی از بابک جهانبخش - متن و دانلود آهنگ چه حس خوبی از بابک جهابخش - پادشاه دانلود - کد پخش آهنگ چه حس خوبی در وبلاگ ها


آهنگ زیبای بابک جهانبخش به نام " چه حس خوبی " از البوم اکسیژن همراه با متن ، تکست (شعر) این آهنگ زیبا در ادامه قابل مشاهده و دریافت است. در ادامه غلاوه بر دریافت این آهنگ با بالاترین کیفیت میتوانید به شکل آنلاین نیز به آن گوش داده و یا کد پخش آن در سایت یا وبلاگ خود را نیز دریافت کنید.

متن ، تکست (شعر) آهنگ " چه حس خوبی "


کيه که مثل يه سايه مياد هرجا که ما ميريم

حسوديش ميشه وقتي ما واسه همديگه ميميريم

حسوديش ميشه وقتي من واست هرلحظه دلتنگم

ببين که واسه ي تو دارم با دنيا مي جنگم

چه حس خوبيه هرشب

من از فکر تو بيدارم

بهم ميگي دوست دارم

من اين جمله رو دوست دارم

مي خوام دنيا بدونه که منو تنها نميزاري

چه حسي من به تو دارم

چه حسي تو به من داري


بگير دستامو محکمتر

دل من پيش تو قرصه

يه وقتايي که ويروني

دلم دوباره ميپرسه

تا وقتي که نفس داري

هنوز اونو دوستش داري

بگو هرکاري که کردش

اونو تنهاش نميزاري

چه حس خوبيه هرشب

من از فکر تو بيدارم

بهم ميگي دوست دارم

من اين جمله رو دوست دارم

مي خوام دنيا بدونه که منو تنها نميزاري

چه حسي من به تو دارم

چه حسي تو به من داري


پخش آهنگ " چه حس خوبی " 




آهنگ با کیفیت 320

دریافت از لینک مستقیم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لینک 2


دانلود آهنگ از لینک 3


نظر، انتقاد، پیشنهاد شما...بفرمایید..


                             نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد


کد پخش اين آهنگ براي وبلاگ  يا سايت خود را ميتوانيد از اينجا دريافت کنيد

کل البوم اکسیژن را از اینجا دریافت کنید


براي اطلاع از آهنگ ها و مطالب جديد و دريافت مطالب ويژه کاربران، عضو شده وايميل خود را وارد نماييد.
پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد

آموزش نجاری و کابینت سازی

پکیج جامع آموزشی نجاری و کابینت سازی
 
http://hamkaran.net/upload/uc_1369.jpg
 
آموزش کاملا فارسی نجاری برای علاقمندان به این فن درآمد زا
 
 
همراه با گالری عکس + انواع چوب + رنگ شناسی + چوب شناسی
 
 
به همراه آموزش جامع فارسی نرم افزار طراحی کابینت 2020
 
 
ساعت های آموزش فارسی در قالب دو پکیج اورجینال و مجزا
 
 
با قیمتی استثنایی برای علاقمندان به شروع این هنر پردرآمد!
 
 
در دو پکیج اوریجینال و شکیل

قیمت : 169,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


لیزر انگشتی BEAMS

ليزر انگشتي BEAMS

upload/uc_1031.jpg


پديده سال 2012 را به انگشتان خود ببنديد

درخشش آتش در دستان شما !!!

ديگران را حيرت زده نماييد!


در تاريكي ها هر چه مي خواهيد بكشيد ...

فقط كافيست دست خود را حركت دهيد تا امواجي

از رنگ ها با حركت دست شما در فضا رسم شود


نوشته ها و اشكال مورد علاقه خود را در فضا رسم كنيد ...


 

قیمت : 110,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


انگشتر ساعتی

انگشتر ساعتي

upload/uc_1243.jpg

با يك تير 2 نشان بزنيد

هم انگشتر  و هم ساعت

هم بسيار شيك هم خيلي متفاوت

 يك انگشتر زيبا و شيك ويژه ي خانم هاي ايراني
 

قیمت : 98,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 162
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 270
  • باردید دیروز : 665
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 14,278
  • بازدید ماه : 14,278
  • بازدید سال : 244,141
  • بازدید کلی : 19,898,697
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات