loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1272 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید شهاب رمضان به نام " جشن تنهایی " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ

از آلبوم جدید جشن تنهایی 

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن و تکست آهنگ های جدید - دانلود آهنگ جشن تنهایی شهاب رمضان - دانلود آهنگ های البوم جشن تنهایی شهاب رمضان - متن آهنگ جشن تنهایی شهاب رمضان - متن و دانلود آهنگ جشن تنهایی شهاب رمضان - دانلود آلبوم جشن تنهایی شهاب رمضان - پادشاه دانلود


درب فروشگاه


آهنگ عاشقانه و جدید شهاب رمضان به نام " جشن تنهایی " همراه با متن ، تکست (شعر) این اهنگ برای بازدید کنندگان گرامی فراهم و در ادامه قابل مشاهده و دریافت است. این آهنگ از البوم جدید و فوق العاده جشن تنهایی است که در چند قسمت برای کاربران گرامی قرار داده خواهد شد.

نام آهنگ : جشن تنهایی // خواننده : شهاب رمضان

ترانه سرایان آلبوم : امیر ارجینی – حسین صفا – علی استیری – حسین غیاثی

تنظیم : سیروان خسروی

برای حمایت از صاحب اثر آلبوم با کیفیت ارجینال را از فروشگاههای سراسر کشور تهیه فرمایید

متن ، تکست (شعر) آهنگ " جشن تنهایی " شهاب رمضان


زمستون زیر ابراست ، همین ابرای تیره

همین روزاست اونم ، با من گریه‌ش بگیره

پر از روزای بی تو ، پر از روزای سردم

میدونی چند تا پاییز ، بهارُ و گریه کردم ؟


برای من که عشقُ تو چشم ِ تو شناختم

واسه من که خودم رو به دنیای تو باختم

تو رو دیدن میتونه بشه روز تولد

میشه چشاتُ و دید و دوباره عاشقت شد


من از روزای بی تو دلم خیلی گرفته

تو نیستی جز تو با کی بگم از چی گرفته ؟

تو که واسه جدایی یه قلب سنگی داشتی

واسه تنهاییم ای کاش یه کم دلتنگی داشتی


برای من که عشقُ تو چشم ِ تو شناختم

واسه من که خودم رو به دنیای تو باختم

تو رو دیدن میتونه بشه روز تولد

میشه چشاتُ دید و دوباره عاشقت شد









براي اطلاع از آهنگ ها و مطالب جديد و دريافت مطالب ويژه کاربران، عضو شده وايميل خود را وارد نماييد.
پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد

با +1 این مطلب را در وگل محبوب کنید

لطفا براي حمايت از پادشاه دانلود +1 را در صفحه اصلي سايت نيز کليک کنيد . متشکريم




مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 155
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 427
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 2,007
  • باردید دیروز : 665
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 16,015
  • بازدید ماه : 16,015
  • بازدید سال : 245,878
  • بازدید کلی : 19,900,434
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات